Hej Fredag!! 


Idag är det näst sista dagen på år 2016. 🙂 Känns bra att dra igång 2017 nu. 🙂 

Hoppas på att nästa vecka ger det resultat jag önskar, för den starten på 2017 vore perfekt!! 😃

Just nu sitter jag hos frisören... blev en impuls-bokning för att fräscha till mig lite 😃  Är min gamla väninna från högstadiet som håller på att utbilda sig till frisör som ska klippa mig...

 Hon är en sån där som är duktig liksom redan från grunden, trots att hon är under utbildning!  😃 är livrädd annars för att gå till elever å sånt pågrund av dåliga erfarenheter förut men nu känns det tryggt å bra 😃 

Min ordinarie frisör guidar och handleder henne också å vet hur jag fungerar, så då känns det tryggt 😃😃

Dåligt samvete mot min sjukling hemma 😳😕 men han tyckte jag skulle unna mig att åka å fixa håret, som jag pratat om... 🙂

Min fina!!🙂🙏  Blir så glad när Han liksom påpekar så där att han liksom tycker jag är värd lite så där extra 😃 

Det är liksom kärlek för mig!! 😃❤ 

När man skämmer bort lite ibland när man minst anar det liksom 😃 sånna små grejer, en extra omtanke liksom 😃
 Hoppas ni förstår hur jag menar 😃

Så jag unnade mig lite "Johanna-tid" och dricker just nu kaffe och knaprar på en chokladbit medan jag väntar på att håret ska bli redo för att tvättas och få en sån där skön hårbottenmassage!! 😃

Sen ska jag hem, hoppa i pyjamasen och kuuuuura järnet på min älskling!! 😍

Fy fasen vad jag älskar den mannen!!😍😍🙏

 Är så tacksam för OSS och lycklig för att det är VI ❤ 🙏

Min älskade älskade Man!😍❤️ 


Kommentera

Publiceras ej