Men hallå!!

Jag vet... Jag suger på att uppdatera... Men det känns liksom okej ändå...

Har semester än.. 2 veckor till 😍 Sen börjar 100% jobb med varannan helg igen... Hatar de där förbannade helgerna!! Å kvällsjobb med för den delen... Aja.. Lönen blir ju definitivt bättre med OBt. Ser fram emot löneförhöjningen i september å retroaktivt från maj. Det är ju iallafall något...
Men... Först ska här njutas av semester å massa familjetid!! 😍

Jag älskar att jag liksom inte känner mig uttråkad, stressad över att hitta på tusen saker eller känner ett måste över att åka utomlands å så, som förr. Nä, nu kan jag njuta av en lång sovmorgon, att inte göra många knop på en dag, umgås med min man och min bonusdotter å bara känna att kroppen får återhämtning. 😃 så himla härligt!!
För första gången i hela mitt liv är jag riktigt hemmakär!! 😃❤️

Om det bara gick att beskriva känslan när man känner att den man lever med verkligen är ens allra bästa vän!! ❤️ den som man härjar med, skrattar med, busar med, pratar om allt mellan himmel och jord med eller bara är helt tyst med, utan att det blir en jobbig å pinsam tystnad. 😃 Det om något är fantastiskt!! Å känslan går verkligen inte att beskriva.. Det måste upplevas.. Å tro mig när jag säger att jag VET att det bara går att uppleva med alldeles RÄTT person 😍❤️

Semestern hittills har inneburit massa hemma-tid, någon liten dagstur, ett par dagar i Göteborg på hotell, ätit god mat, druckit gott, gått på Liseberg, varit på Volvomuseet där i Göteborg, shopping i Nordstan och kvalitetstid med vänner.

Datenight med min underbara man, bowling som jag som vanligt förlorade, god mat igen å god dryck... Min stackars mage är totalt urflippad och jag dumpar på allt jag äter just nu... Hade glömt hur drygt det är att må illa och bli sjukligt trött en stund efter varje måltid... 😳😳
Men det får väl va lite så här över semestern... 🙂Sen blir det rutiner med mat och sånt igen...

Just nu är jag inne i en period (eller kvar i en lång period kanske) där jag försöker lära mig att tycka om min kropp... Har gått upp nåt kilo och står still i vikt sen några månader tillbaka.. Det visste jag skulle hända... Men att acceptera de där jävla siffrorna på vågen liksom... Aja.. Aldrig mer tjock iallafall... Det är Huvudsaken för mig!!

Bjuder på en bild från förra gången lillan var här hemma... Hon ser ut att va livrädd men egentligen härjar hon här i poolen, skrattar, skriker och busar 😃 se förbi min degiga mage och mina stora lår... Jag försöker vänja mig att vara bekväm som sagt...

Så tar vi en liten bildbomb från mini-semestern i Göteborg 😃

Om 3 dagar öppnar IVF-kliniken igen!! Har ju väntat på detta hela sommaren!! 😍 är livrädd, förväntansfull, taggad, redo, laddad å nervös samtidigt... Allt i en smäll liksom... Men snart är vi där! Snart är vi förhoppningsvis i mål med den delen med å ett pyre har flyttat in på jäsning i min mage!! Herregud vilken häftigt resa vi har framför oss!! 😍 Jag och min fantastiske man, som är en sån fin pappa!! Är så tacksam och glad att just han blir pappa till mina biologiska barn & han är en sån fin pappa till min bonusdotter med!! 😍❤️

Det finns så mycket jag skulle vilja säga för att förklara min kärlek till denne fantastiske man. Min själsfrände & bästa vän... Men det går liksom inte... Hur mycket jag än vill så skulle det bara låta fjuttigt och inte förklara en bråkdel av hur jag känner. ❤️

För alltid älskling!! För alltid!! Tills evigheten tar slut ❤️

Kommentera

Publiceras ej