Jag har semester & typ bloggen också...

Har kommit in i en svacka då jag inte vet vad jag ska eller vill skriva om... Någon som har nåt önskemål?? 😃



Idag har jag fått en liten "uppenbarelse"... Eller kanske jag ska kalla det för insikt...

Att jag måste lägga allt det gamla bakom mig för att komma framåt...

För att sluta ha en inre stress, för att känna sinnesro. Mina rädslor ska jag komma över för att komma framåt.💪 Å jag har bestämt mig för att det räcker nu. Inge mer energi på fel saker. För då blir det bara fel...

Det ska jag jobba med här framöver. Med mig själv helt enkelt. 🙂

Förövrigt vill jag nog nu påstå att jag är "frisk" från ätstörningar. Det finns där i bakhuvudet... Ibland mer, ibland mindre. Men jag vann över de hjärnspökena och det som styrde nå så enormt i mitt liv i nästan ett år... Tror det gjorde mycket när jag såg i min journal när en doktor skrivit att mina hjärtproblem berodde på att jag var anorektisk. Då insåg jag nog mer än nånsin att det där ska inte vara jag nå mer... Att jag vill vara frisk, pigg, glad osv. 🙂

Hela mina dagar, mitt liv kretsar inte kring min kropp längre. 😃
Jag börjar inte var enda dag med att väga mig😃👍 börjar inte med att få panik om ett hekto lagt till sig eller bli överlycklig om nåt hekto eller kilo försvunnit.

Jag har accepterat att min mage är lite degig och hängig, jag har accepterat att jag kommer pendla lite mellan 2 kilo nu... 62-64 kilo visar vågen beroende på... Det är okej. Det är Jag.
😃


Nu ska jag fånga denna dag. Göra något bra av den.

Så hörs vi när vi hörs igen 😃

Bjuder på bilder på mig å lilla älsklingen när hon badar... Hon skrek och skrattade faktiskt! Ser inte så ut men så är det 😂❤️

Andra bilden är på mig och min familj när vi var ut och åt i veckan ❤️

Å sista bilden är på mig å min kärlek när vi åker båt på barken 😃❤️

Kommentera

Publiceras ej