Idag har jag varit ledig 😃
Jag började dagen när älskling gick upp... har inte riktigt ro i kroppen för att ligga kvar å sova vidare... så jag gick upp, gjorde iordning frukost å kaffe och parkerade i soffan för att se Nyhetsmorgon och sippa på mitt kaffe i lugn å ro...
Trodde jag ja... fick sånt där kryp i kroppen liksom... rastlös så in i Nordens och jag var nästan beredd att krypa ur min egen kropp där
En sväng... en liten biverkan kan jag säga... 😕

Saknade älskling så där oerhört mycket då! ❤️ För han har allt en lugnande effekt på mig när det blir så där 😕❤️
Tur det händer vääääääldigt sällan & att det går över 😃

Åkte en sväng till stan på förmiddagen, handlade inför veckan och träffade älskling där han är och jobbar nu... 😃 kändes busigt och lite så där nästan löjligt spännande att träffa honom när han jobbade 🙊😍 härlig känsla när man har den fast man är gift med karln 😍🙏

Efter handlingen åkte jag till Apoteket och där sprang jag på en gammal bekant... en sån där människa som älskar att skvallra, lägga sig i och återigen brann det en smula i huvudet på mig. 😝😠

Är så att det finns en människa som gör det mesta hon kan för att förstöra mellan mig och älskling... sprider konstiga rykten och får det att framstå som att älskling är en stor idiot å att jag är äckligt lättlurad... 😳
Allt för att hon är äckligt svartsjuk och tydligen stör sig på just mig... 😳 sån där svartsjuka är fanimej en skvätt farlig... 😳 Tur att jag vägrar tro på henne!!
Typiskt när man bor på en liten ort liksom!!! 😕

Trodde man höll på med sånt där när man var 14, men tydligen går sånt där inte över på alla människor å de växer aldrig upp. Tragiskt! 😳

Jag stod iallafall upp mot den där gamla bekante och sa åt henne att hon kunde lägga ned med sina funderingar och framförallt hälsa sin lilla kompis som bara vill förstöra att hon aldrig någonsin kommer lyckas med det. 😃💪

För jag tror inte ett endaste ord på det hon säger å jag LITAR fanimej på Min Man! ❤️

Dessutom tänker jag inte lägga en endaste energignutta mer på den där omogna tjejen! 😃

För det har jag gjort alldeles för mycket & det räcker nu... Har mått rätt dåligt rätt länge pågrund av henne å det tänker jag inte göra mer...hon är inte alls värd det!!! 😃😃

Får jag dock höra mer kommer jag ta det därifrån å då är jag inte så behändig å trevlig nå mer...🙂 även jag har en gräns å när den är nådd så är jag riktigt förbannad. 😠

Å nej, det innebär inte att jag tillhör nån sån där typ fjortis-liga där man ska dumma sig å typ slå nån eller så... 😃 har aldrig gjort sådant å kommer aldrig att göra det heller... 😃

Nä jag är den som kan behärska mig och få folk att fatta att jag menar allvar trots att jag är mogen, sansad å allvarlig istället. Att hela huvudet å kroppen sen kokar, det är en annan femma... men jag skulle aldrig sjunka till en löjligt låg nivå. 😃
Å framförallt skulle jag aldrig göra något för att någon annan, som bara dummar sig skulle få äran att se mig arg eller ledsen å där med vinna! 🙂

Nu punktar jag där å tänker inte ägna mer tankar, energi eller liknande åt henne...😃💪


Efter att älskling kom hem har vi promenerat med hunden, myst, jag har färgat mitt hår, vi lagade kvällsmat ihop, jag gav älskling massage och så kurade vi ännu mer. ❤️ Snacka om härlig måndagkväll!! Inga måsten, ingen stress, inget kryp i kroppen å vi har mest bara varit... 😃

Vägde mig nu på kvällen... har gått ned i vikt nu igen.. blev blandade känslor över det... har liksom vant mig vid min vikt som jag stått still på och tyckt att det känts okej på nåt sätt... nu när jag är
Förkyld har jag haft dålig aptit å inte velat äta ordentligt på dagarna... 😕 å dessutom är all överflödig vätska i kroppen borta just nu, så nu kanske jag egentligen är på min "normalvikt"... Aja... försöker att inte lägga så mycket energi på det... det är trots allt inte så viktigt vad vågen visar i siffror 😃☝️️

Ett rörigt inlägg blev det nog.. men det behövde ut ur min hjärna! 😃

Mannen på bilden är verkligen min stora kärlek! Han jag vägrar släppa taget om, han jag litar på & han som jag älskar gränslöst mycket!! ❤️
Han är fanimej det bästa som har hänt mig, på så många olika sätt! Mitt allt ❤️

Kommentera

Publiceras ej