Hej hopp!!

Måndag, första dagen denna vecka är avklarad å jag är slut som människa idag... 😕
Kan vara trötthet, dalande blodsocker å huvudvärk likt en rejäl bakfylla - i flera dagar som gör det...

Har haft ett krånglande blodsocker trots att jag inte ätit fel... Så pass att jag blev skakig i hela kroppen, blek, kallsvettig och svimfärdig på dagistmötet... 😳
Är dessutom trött som ett as & de kombinationerna gör mig en smula gråtfärdig... 😔🙊



Jag längtar halvt ihjäl mig tills kvällen är här... Då jag får krypa upp i famnen på min man. 😍❤️
Det är faktiskt där jag bara slappnar av helt, när jag känner han så där trygg å nära liksom! 🙏❤️

Idag har jag köpt boken jag velat ha så länge!!
Ska ha som mål att läsa lite varje dag, för att slappna av å INTE stressa...😃

Gick inge vidare med att inte stressa idag... Gjort massa ärenden, fikar med en gammal vän (som jag inte träffat på nästan 1,5 år - men det kändes som igår... Gjorde sen mer ärenden, hämtade på dagis å hade möte på dagis...

Men imorgon tar jag nya tag... Ser fram emot myskläder å hemmapyssel i lugn å ro!! 😃 Det blir bra det här!! 🙂

Vissa dagar får man bara känna sig så där emlig å liten på något sätt... 🤔 Idag tänker jag göra det men sen får det va bra 😃

Har precis gett lillan sina kvällsmediciner samt börjat med vår kvällsmat 😃
Längtar efter en dusch, pyjamas å massa massa mys - på mannen i mitt liv 😍🙏

Å humöret utåt mot mina medmänniskor?? Stabilt!! Tänker mig verkligen för nu!! 🙂☝️vill inte va en hemsk människa som dom måste leva med ju! Är inte sån annars 😃 😋

Nu har jag tänt ljus i vårt fina hem å försöker varva ned lite... 🙂

Kommentera

Publiceras ej