Jahapp... Ni som känner mig vet att jag är en riktig funderare!! OBS! Detta inlägg är inte riktat till någon speciell... Det är endast MINA egna tankar och MITT tycke...🙂


Idag funderar jag över en låt jag verkligen tycker är bra, men som ändå gör mig en smula upprörd...🤔
texten i låten handlar om en tjej som gjort sig piffig & går på krogen, ser mannen hon spanat in, mannen i fråga spanar lika mycket tillbaka trots att hans fru är med osv. De har kontakt i smyg å tjejen sjunger att hon skulle vilja byta plats med frun.. Mannen i fråga sjunger att han spanar på tjejen å tycker det är synd att frun är med... Alltså!!?? 😳

Å jag hatar den där förbannade reklamen om den där dejtingsidan på nätet där de säger "för dig som vill ha en hemlig affär".
😡 Vad i helskotta!!??

Jag vet folk som har affärer, jag vet sånna som smyg-ringer och smyg-smsar för att sen radera smsen och tar bort dom så deras respektive inte ska se, smygringer från jobbet osv...
Va fan!!? Vart har trohet & monogami tagit vägen!!?? 😠

Å framförallt: Vart i helvete är respekten mot den man lever med!!?? Den finns ju inte då!!

Ibland tappar jag verkligen tron på mänskligheten!! 😒😒

Jag kan ärligt säga att jag själv inte varit Guds bästa barn... Att jag inte tagit så allvarligt på det där förut... Ända tills jag träffade mannen i mitt liv. Sen dess ser jag det här från ett helt annat perspektiv! På ett helt annat sätt å jag skulle aldrig acceptera det! 🙂 då är det minsann rätt 😃❤️

Har man det så dåligt med någon att man ser sig om efter annat och tror att man kan leva dubbelliv så bör man verkligen tänka om!! 😳
Sanningen kommer alltid, alltid fram i slutändan!! ☝️

Vet till och med folk som är så dumma att de pratat vitt å brett om att de smsat, att han i fråga sagt att han raderar sms för att hans sambo inte skulle få veta något och säger till sambon att han alltid raderar sms... Å då har tjejen i fråga varit så dum att hon sagt det till fel folk så det kommit fram till sambon.. Karma!! 😂👍

Jag skulle aldrig någonsin kunna göra så där mot min man!! Skulle aldrig kunna göra honom så oerhört illa som man faktiskt gör!! ❤️


Jag har verkligen tänkt och pratat med Min man om det här med skilsmässor...
Å att jag bannemej tänker tänka lite som på 90-talet, innan det blev "okej" att skilja sig, att man stannar kvar & verkligen kämpar tillsammans... Att man försöker!! Det kommer perioder då man kanske har det tufft tillsammans men då måste man tillsammans härda ut och rida ur stormen liksom... Att man inte bara ger upp så lätt och sen kanske står där å frågar sig själv "kunde vi försökt lite till?". 🙂

Att vi tillsammans löser kriser, på de sätt de kräver, men att vi verkligen ska kämpa å göra allt för OSS, för att det ska fortsätta vara VI, oavsett... ❤️

Inget jävla smyg-smsande med nån för att sen radera sms... För då har man redan gått för långt!! ☝️
inga smyg-samtal, inget affärande med nån från en sån dejtingsida, inget spanande på någon annan... Nej bara VI❤️
Han & Jag mot världen. ❤️

å återigen, det här inlägget handlar INTE om oss, inte om någon speciell, det är bara för att poängtera hur jag menar att vi resonerar här hemma 😃


Att vi ska ge varandra det båda behöver, för att man aldrig ska känna att någon fattas... För så är det ju nu, att vi ger varandra allt alltså... Inte att nåt fattas 😃 Å det tänker vi inte glömma om några år heller!! 🙂❤️

Så där ja... Nu fick jag ut det där... Mina tankar blir till ord & det behövs faktiskt ibland 😃


Nu ska jag kura & pussa lite extra på Min man. Bara för att det är just han och jag. VI❤️
För att han är den allra bästa & viktigaste för mig och för att jag älskar honom gränslöst mycket!! 🙂😍 Min fina man! Som jag tänker kämpa tillsammans med, i varje liten motgång!! ❤️

Klockrent citat!!

Kommentera

Publiceras ej