Hej tisdag å jävligt knepigt väder!!! 😳😝


Har jobbat som en idiot i två dagar... 😳 har varit helt hysteriskt och jag har känt mig mentalt slut & stressad inombords... varit stressigt, tungt och dålig hjälp av vissa som bara smiter.. trist när det är så 😕 tur vi är några kollegor som jobbar grymtbra ihop å hjälps åt när man ser nån annan nästan gå på knäna 😃👌 

Har dock intalat mig själv att det blir en kväll å ett slut på jobbdagen samt lovat mig själv att lämna jobbet på jobbet... 😃

Har kommit hem å bara känt glädje över att vara med Lillan å älskling å varit på bra humör ändå 😃😃👌 💕

Efter dagis å jobb var vi på Apoteket å hämtade mina mediciner... tur högkostnadskort finns!! Hade landat på 9740:- annars 😳😳

Nu är jag ute i aprilvädret med hunden å det är skönt att fylla lungorna med nytt, friskt syre 😃👌  bra musik i öronen å voffi som inte krånglar å ska lukta på varje litet grässtrå gör det trevligt 😃 

Ikväll blir det bara gos i soffan med älskling & jag ska njuta var endaste minut 😍❤️

Kör jobb imorgon igen, sen ledig på torsdag å fredag. 
Frisören på torsdag känns lyxigt 😃 vill vara fin tills vi ska resa! 😃

Onsdag, lördag & söndags-jobb kvar... Sen är det semester i 9 dagar för min del 😃👌💃🏻

Dagens bild är på Lillan, som står helt på egna ben å hänger lite med katten som inte ville vara med på bild 😃

Ha en mysig tisdagskväll 😃

Kommentera

Publiceras ej