Hej!


Idag har jag spenderat min dag med min yngsta favorit 😃💕
Hon fick vara hemma från dagis då det svullnade upp runt pegen å då hon är infektionskänslig vill vi inte utmana ödet 😕

Vi har haft en sån där mysig dag att jag inte riktigt ville att den skulle ta slut liksom 😃 Våran Bästa Lillan 💕

Idag har vi bland annat köpt ny diskmaskin, som kommer nästa vecka.. gått på stan med Fie, handlat & fikat med farmor, farfar, fastrar å kusiner 😃🙏💕 

Toktrött Lilla nu efter dagen å efter lite mys blev hon nedbäddad  för natten 😃🎀💕

Älskling snickrar ute på gården och jag njuter av ljudet när han grejsar 😃❤️ Ljudet av hans snickrande är hemtrevligt och det är mysigt att smygspana i fönstret på Min snygga snickare 😍😍 Tänk att jag har en alldeles egen sådan! Å han vet inte själv hur jäkla duktig han är på sitt jobb 😃 Men jäklar vilken stolt fru han har 😍

Jag var nyss på Byggmax och köpte virke.. tur jag är gift med en snickare, inte är rädd för att hugga i och kan klara mig själv!! 😏 noll intresse att hjälpa till från snubben i kassan å jag var tillslut arg som ett bi efter att ha bett om hjälp att bli visad vad virket jag skulle ha fanns... 😒
när jag lastat i bilen å skulle betala frågade han om det gått bra? 
Jag fräste ett JA!! Å tuffade därifrån.. 😤😡 

Är fanimej allergisk mot när folk jobbar med serviceyrken men inte orkar eller vill engagera sig... 😠

Frusen som bara den är jag ute med hårisen på promenad, bra å mysig musik i hörlurarna & nu ska vi vända hem... 🙂 

Planerar att sippa på ett glas vin, göra god mat, ta en varm dusch och spendera min kväll med mitt älskade hjärta. 😃❤️
Har längtat precis hela dagen 😍❤️

Dagens outfit blev lite ledigt street så där... Tisha från Lager 157 & slitna jeans från New Yorker 🙂

Lilla Du💕 Jag älskar dig som om att du vore min biologiska unge 💕 Men ibland är det inte gener eller blodsband som är viktigast, för du är trots allt även  min ändå 😃💕

Kommentera

Publiceras ej