Hallojken söndag å Valborg!! 


Med sol i nyllet å
Färg på läpparna styrde jag mot jobbet imorse. 😃 toktrött å hade hellre gosat å sovit vidare med älskling.. men det var bara att kuska iväg 🙃

Nu har jag stämplat ut från helgjobb & har därmed semester fram tills tisdag 9/5!! Hurra!!! 😃😃

Har inte riktigt förstått att vi åker till Arlanda på tisdag å sen till USA på onsdag!!! Känns overkligt!!! 😃 
JAG ska liksom åka med Min snygga man utomlands om endast 3 jäkla dagar!!!! 😳😍
Spännande!!! 😃😃

Vi ska turista runt som bara den! Å ett måste är ju att prova New Yorks nattliv å gå på en  riktig klubb!!! 😃😃👌💃🏻
Har gjort klart för honom att vi måste ju riva av en danskväll å gott att dricka!!! 

Pre-ivf liksom!! 😂👌❤️

Känns mysigt att pyssla runt nu här hemma nu å bara veta att jag är ledig! 😃 Jag å Lillan har nyss varit iväg å sålt hennes sittvagn och sen var vi upp på mitt jobb och hämtade en resväska som mamma lånar ut. 😃👌 



Köpte med oss glass hem och nu har jag å älskling precis premiärat årets första glass å en kopp kaffe 😍

Jag donar lite med tvätten, ska skriva packlista å lite sånt... 😃

Spanade även in på Nelly.se å fick se några riktiga skönheter som gärna skulle flytta in i min garderob till sommaren!!! 😃 
Kolla liksom!!! 😃👌👌

(Bilder lånade från Nelly.com)

Kommentera

Publiceras ej