10 saker ni inte visste om mig 😃


Folk tror att de känner mig... MEN det är ytterst FÅ som känner mig på riktigt... 

Bjuder därför på en liten lista på 10 saker ni inte tidigare visste om mig 😃

1. Jag är mörkrädd!
Tycker det är mysigt med märker på hösten å vintern... INNE. Men är livrädd ute!😃

2. Jag kan sjunga... 
Japp.. Jag kan faktiskt det. 
Har sjungit i körer, i kyrkan, på uppvisningar i skolan, på lucia för massa företag osv. 
Sökte till Idol en gång och juryn sa då att jag hade jättefin röst men var för nervös. Så jag kom inte med. 😃

3. Jag älskar att dansa. 
Slänger gärna på musik i köket och dansar loss... Kan shakea på höfterna minsann och känner musiken i kroppen 😃
Är dock för feg för att gå på klasser å göra nåt kul av det. 

4. Jag är en människokännare. 
Jag känner direkt om jag tycker om en person eller inte. 
Jag tänker på hur människan rör sig, hur minspelet är, kroppsspråket, allt... Känner in och läser av... Gillar jag inte människan i fråga visar jag nog det rätt mycket i mitt sätt... å gör jag det berättar jag det för den personen. 😃

5. Jag är en känslomänniska. 
Saker du säger till mig analyserar jag rätt mycket. Jag tänker på hur du säger en sak, vad du egentligen menar och hur jag ska tolka det. 😃

6. Jag har extremt lätt för att lära mig musik. 
Texter och själva musiken känner jag liksom in... Behöver höra en låt typ 2 gånger för att kunna den... Lär mig musiken på gehör och kan snabbt spela en låt på ex piano. 😃 Jag kopplar ihop musik med känslor & lyssnar på olika sorts musik beroende på humör. Minns låtar med känslor 😃

7. Jag tycker inte om att se folk i ögonen. 
Det känns då som att andra kan läsa av mig och bli för nära mig. Då jag inte vill vara ohövlig tittar jag mellan ögonen på folk, för då ser det ut som att jag ser dom i ögonen fast jag inte gör det. Tycker det är lite läskigt om folk kommer för nära min "själ"på nåt sätt... 🙂

8. Jag tror på andar, spöken och ett liv efter detta. 
Brukar spå mig ibland & fascineras av att nån annan kan berätta saker för mig som bara jag kan veta, utan att jag sagt något 😃

9. Jag har extremt dåligt självförtroende. 
Många upplever mig som lite stöddig och som att jag verkligen är säker på mig själv. 
Det är endast en fasad...
 Hittar jämt fel på mig själv, är livrädd för hur andra ser på mig, ser endast fel på mig själv å känner aldrig att jag duger 😕

10. Den enda i hela världen som känner mig utan och innan, som jag inte har en enda hemlighet för är min Man. 🙂 
Han kan säga att han märkt saker med mig utan att jag hunnit berätta det och han är den enda jag känner mig helt trygg med. ❤️

Kommentera

Publiceras ej