Godmorgon!! 


Idag är det lördag... har söndag i huvudet av någon anledning... 🤔 

Igår på dagen spenderade jag å älskling ganska mycket tid på sjön 😃 solen lyste, vattnet glittrade, det var varmt å jag blev lite åksjuk som vanligt 😂 Firade med lite åksjuketabletter, sen kunde vi ut på en tur igen 😃

Hämtade Lillan från dagis runt 15,30. Då drog vi igång vår familjevecka igen 😃💕 

Åkte hem och lekte lite med hennes kompisar Signe & Gustav å fikade med våra bästisar Fie å Fredde 😃

De åkte sedan och lämnade kidsen hos sin farmor å farfar och Lillan kröp i säng. 😃 

När hon somnat kom Fie å Fredde tillbaka och vi tände grillen, drog igång lite bra musik å så körde vi kräftskiva på vår altan 😃 Spelade spelet "Med andra ord" & hade en riktigt trevlig kväll 😃😃
Var så mysigt att få tända ljus på altanen och sitta där i mörket 😃

Jag fick sovmorgon till 9 imorse, älskling tog Lillan å det var härligt att få sova ut 😃
Imorgon är det min morgon med Lillan... så skönt när vi delar på helgen å tar varannan dag att gå upp tidigt, så båda får vila liksom 😃 vi är ett fantastiskt team som hjälps åt så bra å därmed en väldigt bra fungerande familj 😃💕

Jag har fasen världens bästa man!! ❤️ Jag kan då aldrig säga att jag får göra allt, så som andra kan berätta... För oj vad han är noga med att vi faktiskt är två som hjälps åt 😃❤️ Bästa älskling ❤️

Nu ska jag snabbt plocka av från altanen sen ta en dusch med Lillan 😃

Inga direkta planer för dagen än... Skönt det med, när det bara blir spontant liksom 😃 

Ha en fin lördag!! 😃

Kommentera

Publiceras ej