Hej lördag!  

Snart är augusti slut och hösten har börjat komma 😃

Veckan har inneburit jobb å en ledig dag där jag spenderade större delen av dagen hos frisören... 😃 Men jag har inte varit så nöjd med mitt hår, på åratal!!! 😃

Igårkväll åt vi pizza å umgicks med Fie & Fredde å barnen 😃 
Avslutade med en tidig kväll å välbehövlig sömn 😃

Imorse gjorde vi en riktig mysfrukost å så kom dom förbi en sväng för att jag skulle sminka Fie å fixa håret på henne. 😃 Freddes bror ska gifta sig idag så jag fick göra henne lite bröllopspiffig 😃😃
Tusen tack för blommorna jag fick av er för det!! 🙏🌷


Men så här på en solig höst-lördag drog vi på Lillan ordentligt med kläder å så begav vi oss ut på sjön 😃
Hon åt hemma å var efter maten, hann knappt in i båten innan hon slocknat... 😃 vi la till båten vid en allmän brygga på en liten ö å tände grillen medan Lillan sov vidare, på min jacka, på båtgolvet 😃

Älskling åkte hem en sväng för att hämta korvbröden som jag glömde packa i & Lillan myser å smålurar på min jacka här i skogen på ön. 😃

Så mysigt när vi gör sånna här enkla små utflykter, både med vänner å så här själva,  bara familjen 😃💕

I veckan fick jag provsvaren på min kromosomanalys å jag är fullt frisk å har inga avvikelser. 😃🎈🎉 Skönt att höra! 😃 blev så lättad å glad att jag nästan började gråta 😃😃 Å där är det färdigpratat å skrivet om ivf här. 
Nu vill jag bara fokusera på Oss å köra järnet utan att dela med mig 😃 

Hela dagen blev verkligen en familjemysdag idag!! 😃😃 

Kvällen innebär tacos, ett glas vin och att umgås med mitt livs kärlek 😍❤️

Kommentera

Publiceras ej