Halloj!!! 


Här ligger jag på sofflocket å mår som en påse svettiga skridskor 😕

Senaste dagarna har jag haft mer å mer magkatarr... Brukar periodvis ha det men nu är det värre än någonsin... 

6-8 Esomeprazol (1 om dagen står det på förpackningen), Gaviscon som ska bedöva lite å så nån annan dundermedicin intogs idag på jobbet... INGET funkar å det svider konstant i övre delen av magen 🙁 
Känner mig helt slut i kroppen, mår konstant illa, har ett konstigt hungersug samtidigt som jag inte vill ha någonting å sveda & värk i magen... 

Ringde vårdcentralen som sa att det låter som att jag fått ett magsår och att det kan bli så när man är gastric by pass- opererad som jag är... 
De bollade tillbaka mig till Bariatrisk mottagning så dom ska jag ringa imorgon... 😕

Jag har INTE TID med nåt magsår eller nåt nu ju!! Heeeelt fel tid å timeing 😕🤔😩

Imorgon ska jag ta nytt Prolaktin-prov på jobbet och väntar med spänning sen på resultatet, då jag äter medicin för att sänka det hormonet 🙂🙂 spännande!!! 

Nu ska jag snart försöka få
I mig kvällsmat sen ska jag mysa järnet med älskling i soffan!!! Vill bara kura å vara nära honom ❤️

1 kommentarer

Sofi

08 Sep 2017 11:31

Barnväntan påverkar en så himla mycket.. Hoppas att allt går bra för er och att ni till slut får det ni önskar! Alla förtjänar att få en familj.

Svar: Ja det gör ju det... fast jag är bonusmamma & vi har en liten tös hemma, som jag älskar som min egen, så längtar jag så enormt efter att få ge henne syskon 🙂
frunord.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej