Hej torsdag!! 


Här ligger jag på sofflocket med tända ljus å Nyhetsmorgon på. 🙂 

Blev ett besök på vårdcentralen igår... Det resulterade i att jag ska till Falun på tisdag eftermiddag & svälja en kamera för att undersöka övre delen av magen... Har gjort det förut å det är sjukt obehagligt 😳😩 
Men iallafall så funderar man på om jag har magsår? Sjuk magkatarr? Eller en komplikation i form av sammanväxtningar eller liknande efter min gastric by pass...?  Hoppas vi hittar något som enkelt går att fixa 😕


Jag kollar runt på bubbleroom.se och suktar efter massor av Chiara Forthi kläder. Alltså nästan vart enda plagg är ju helt ljuvligt fint!!!! 😃

Skulle vilja ha en Walk-in garderob - där hela familjen har sin egen längs liksom... En fluffig matta på golvet, bra förvaring och en sminkhörna åt mig 😃👏 det vore väl något det!! 😃😃

Jag har inte så mycket att förtälja här... ska maila lite viktiga mail hit å dit å försöka strukturera upp lite läkarbesök osv som blir här framöver🙂

Ha en mysig torsdag i regnet!! 😃

Kommentera

Publiceras ej