Hej söndag - & Andra Advent!🎄

Jag har jobbat idag... som vanligt 😏 Har haft en bra jobbhelg!🙂  Fast jag hade självklart hellre varit hemma med  mina Älsklingar!! ❤️

Helgen har bestått av jobb och sen kur hemma... 😃😃❤️
Adventsfikade lite hos Fie & Fredde idag, efter jobbet 😃👌

Min lilla rygg har något som ligger snett i sig & jag tänker leta reda på en bra kiropraktor... Det blev bättre med massage för cirka en vecka sedan men sen var vi snabbt där igen å nu strålar det ut i ena armen och upp i huvudet, på höger sida... Ett knak - sen är det garanterat bra! 😃💪



Vet ni vad?? 
Granen är nu uppe!!! 😃🎄

Har väntat hela dagen på att få komma hem å kasta upp den! 😃 

Skyndade mig med kvällsmaten å allt & när älskling sen sa "Men SKA du VERKLIGEN ta upp den idag?"🤔 
Så var svaret "JA DET SKA JAG VERKLIGEN!!" 😃😂

Stod inte ut att vänta tills tisdag å min lediga dag 😃

Nu för tiden är det ju inte ens helt hundra att jag ÄR ledig då... Blir nån sjuk så jobbar jag nog lite extra om det fattas en dagtur 😋😋 Så jag vågade minsann inte chansa för att skjuta på det!! 😃😃

Så poff så var den uppe! 😃👌
Älskling sjöng iallafall lite jullåtar under tiden jag petade upp granen... Fast hans texter är inte rumsrena för fem öre! 😂 
Får höra alla möjliga jullåtar i nya tappningar 😂😋❤️

OM jag förblir ledig på tisdag tänker jag spendera hela morgonen i pyjamas å titta ikapp på "Syrror" & "Temptation Island" 😃 Sen ska jag slå in Lillans julklappar å storstäda här hemma, tänkte jag 😃 

Nu blir det en dusch, sen försöka landa å varva ned i soffan, tillsammans med älskling. 
Jag HATAR när min hjärna går på absolut högvarv, kroppen känns uppskruvad å jag inte har någon "off-knapp" å bara kan vara still!! 🧐

Effektivt på jobbet MEN väldigt jobbigt emellanåt här hemma, när man faktiskt Ska vila å återhämta sig... 😕😕 Tro mig! Jag VILL, men hjärnan lyder inte... 

Skit samma!! 

Här kommer en bild, lite i förbifarten på årets julgran... 
lite julklappar under den å sånt, så är vi i hamn sen 😃👌🎄

(null)



Ha en fin söndagkväll å en bra start imorgon, på nya veckan! 😃

Med positivt tänkande kommer man oerhört långt!!! 😃🙏
Garanterat så himla mycket längre än om man tänker att saker inte går eller att man inte orkar 😃

Kommentera

Publiceras ej