Hej Fredag!! 

Jobbar extra idag, som tidigare nämnt... Var så trött imorse när klockan ringde så jag nästan ville skjuta mig själv... Tänkte flera gånger att jag lär vara lätt dum i huvudet som byter bort min enda lediga dag mot extra-jobb... 

Sen tänkte jag på att det ger utdelning i form av kvalificerad övertid å dubbel lön för denna dag... Så då kändes det helt plötsligt lite värt det trots allt 😃

Lillan var också supertrött å ville inte alls gå upp idag 😕💕

Känner mig lite hängig å har
Huvudvärk idag... med en Ipren på det här så löser det sig det med! 😃👌

Igår hade vi ju en heldag i Falun jag å Lillis... 😃
Våran snurpa väger nu 16,8 kilo! Tänk!! Från underviktig å för smal till en helt normal vikt å 16,8 kilo ren kärlek 😃💕
Lilla Älskling! 💕 

Läkarbesöket igår gick hyvens!! 
Ungen hör bra som fan å ingen hörselnedsättning finns 😃👌
Ingen vätska i öronen heller, så inga rör behöver opereras in! 
Däremot var en av hennes halsmandlar förstorade och täpper igen lite i halsen... Så här framöver blir det en liten operation för att fila ned den 🙂 Det gör man för att underlätta hennes matsituationer å allt, då den där mandeln kan påverka så hon lättare sätter i halsen 😕
Skönt att få det överstökat! 😃🙏

Doktorn ringde mig igår också angående min mage som krånglar till å från... Man har hittat ett bråck i min lilla mage, som vi ska fixa till genom ännu en operation sen i framtiden.
Men först ska vi få bli klara med ivf å syskon, tyckte dom. 
Det uppskattar jag!! För efter över 2,5 års försökande till syskon så vill vi inte avbryta nu för att fixa nåt sånt som inte är akut 😃

Vi åt lunch på restaurang igår & fick hjälp av en väldigt snäll man, som hjälpte mig bära upp rullstolen för alla trappor, då personalen glömt att skotta rampen. 🙏 Finns hopp om mänskligheten än! 😃👌

Ja ja... 

Ikväll blir det hämtmat å umgänge hos bästisarna & med alla ungar 😃 Blir kul! 😃💕

Så tar jag å jobbar min jobbhelg nu också... Men jobbar 7-15 båda dagarna, så man har ändå ganska mycket eftermiddag å sen hela kvällarna ihop, med mina älsklingar 😃💕

Mina två livs största kärlekar! 😍😘
Min Andreas & Vår Cornelia!! ❤️ Älskade älskade!! ❤️ Jag älskar er två på ett sådant sätt jag aldrig någonsin känt förut! 
Å jag kan inte tänka mig en endaste jävla dag utan er två i mitt liv! ❤️ MIN alldeles egna familj!! 🙏❤️

(null)

(null)

Kommentera

Publiceras ej