Hej gott folk!!

Detta blir ett litet sammanfattnings inlägg 😃🎄

Nu har vi klarat av uppesittarkväll, julafton å juldagen 😃🎄

Även magsjuka... 😳😩🤢
Ja ni läste rätt!! 🤕😷

Men nu börjar vi med uppesittarkvällen
Tacos, julquiz och Bingolotto hos mina föräldrar blev det... 
Fick en slowcooker av mormor i julklapp å blev så glad för det 😃😃💕 Fick även en grej av mamma och bonus-pappan som gör att det går jäkligt snabbt att skära typ sallad, lök osv. 😃👌

Vi gav upp runt 23,30 å dundrade raka vägen ned i säng 🙂
(null)

(null)

(null)

(null)


Vaknade på julaftonsmorgon runt 8,30. Så härligt att få sova ut 😃🙏 Åt en mysig julfrukost, i soffan med älskling 😃 Sen började vi checka av vår "att göra-lista" 🙂

På eftermiddagen åkte vi hem till min ena svägerska för att duka upp ett riktigt överrasknings-julbord för mina svärföräldrar 😃
Då svärmor gjort en stor hjärtoperation blev det ingen jul hemma hos dom, som vi brukar... så vi lurade dom att vi fixar taco-kväll å kanske kör julmat framöver 😋  Skulle aldrig kunna hända på riktigt, men ändå 😋
De blev överraskade och glada!😃 Maten var god, Lillan blev körd till oss för att fira med oss också, tomten kom, vi öppnade klappar och gav mina svärföräldrar en julkorg med massa fint & en hotellvistelse 😃 Jag tycker det är kul att pyssla med sånt där & var nöjd med korgen minsann 😃😃
Lillan var halvt medvetslös vid 20-tiden så vi åkte hem då 😃💕

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)


Juldagen spenderade jag på jobbet mellan 7-15.  Åkte sedan och storhandlade tacogrejer för att faktiskt ha taco-kväll med familjen, hos svägerskan igen & andra svägerskan med barn kom dit också 😃😃💕 Så mysigt var det!!! 😃 Bästa bästa familj!!! MIN familj!! 💕💕

Lillan var heeeelt slut efter julaftons flängande och alla intryck... så hon sov mest hela dagen på juldagen, var vaken å med å umgicks mellan 16-20,30 när vi åkte hem och bäddade ned henne 😃💕



Den 26e tog Lillis sovmorgon till 10. Vi åt sedan lunch och hälsade på min mormor, för lite fika och en pratstund 😃
Mormor å Lillis är minsann kompisar!!! 😃

(null)

(null)

(null)


Lämnade Lillis hos sin mamma runt 14 tiden å sen åkte jag å älskling å handlade... 😃

Våra bästisar Fie å Fredde var sen här på middag å go-dricka. 
Vi bjöd på fläskfilé, hemmagjord klyftpotatis, sallad och varm vitlökssås. 
Till efterrätt blev det hemmagjord  vaniljpannacotta med färska jordgubbar 😃

Kul att duka lite fint minsann!! 😃
(null)

Klockan 23 mådde jag konstigt med tänkte att det kanske var den där shoten som krånglade... 
Dom åkte hem ungefär här och jag gick å la mig... 🙂

vaknade med ett ryck en halvtimme senare...
Mådde tok-illa å magen var i uppror!!! Höll på att rasa ned för trappen mitt i allting också 😝 en halv hjärtinfarkt å magsjuka samtidigt!!! 😝

Började hulka som En idiot, å som gastric by pass opererad kan jag inte kräkas som "vanligt folk"... 
Hulkar som en dåre, får knappt luft, kommer sen bara saliv å skum typ... Blää!!! 🤢
Funderade hela natten över varför jag gjorde operationen! 🤪

Efter 16 vändor på toaletten under natten till igår tappade jag räkningen... Fortsatte sen större delen av gårdagen och jag var som en urvriden disktrasa 😕
Hade sååååå ont i varje millimeter av kroppen! Lederna värkte å jag var gråtfärdig. 

(null)



Min fina älskling pysslade om mig, bästisarna åkte å handlade åt oss och ställde på trappen... tänk vilka guld-människor jag har runt mig!! 😃🙏💕

För ett par dagar sedan sa jag "jag har inte varit magsjuk på 3-4 år! Jag kan nog inte få magsjuka efter min gastric by pass!" Å var nöjd som fasen... 

Vilket jävla idiot-uttalande!! Jag fick verkligen min beskärda del! 😩

Mår bättre idag men inte bra... nedbäddad på soffan å kollar på tv. Svårt att äta, trött, ont i magen å lite ont i kroppen än... 

Hoppas er jul varit fin!! 😃🎄
(null)

(null)

Kommentera

Publiceras ej