Sista dagen på år 2017 är här. 😃

Ikväll skulle vi egentligen åkt till bästisarna för middag, spelkväll, en hög ungar i pyjamas, se raketer och bara umgås... 🙂

MEN då magsjukan även nådde min fina make så blir vi isolerade hemma idag med. 😩

Igår åkte jag å köpte Bingolotter tills idag... Vore väl fan om vi inte kunde vinna nåt festligt iallafall, när det blev så här 😕


År 2017 har på så många sätt varit ett av de tuffaste, jobbigaste, ledsammaste och mest prövande åren i hela mitt liv!! 😕 Herregud! Hur tog jag mig igenom det egentligen?! 😳 Med ett stooort stöd av min älskling, gjorde vi det tillsammans! Han fanns där, stabilare å mer stöttande än någonsin 😃🙏❤️

Skulle vilja påstå att vi båda vuxit, blivit mer vuxna och trygga och framförallt verkligen vet vart vi har varandra & vad vi tillsammans kan klara av 😃❤️ Mitt livs kärlek❤️

 Men jag har så klart upplevt mycket bra också! 😃 Allt från en helg på Spa, en resa till NY & USA, En helg i Sälen, årligt midsommarfirande i Furudal, helger i Göteborg och umgänge med nära & kära. 

Å för inte att glömma alla stora framsteg Lillan gjort detta år 😃👌 STOLT bonusmamma är bara förnamnet 😃💕 Älskade Unge! 💕

2017 höll på att krossa mig totalt ett par gånger... En gång pågrund av något jag inte delar med mig av, en annan gång pågrund av misslyckade IVFer och när min morfar togs ifrån mig. 😕😔  När han försvann så försvann även en del av mig... Men jag är tacksam över att ha lilla mormor kvar och att vi blivit ännu närmre på nåt sätt😃🙏💕

Men vet ni? 
Jag har blivit så fruktansvärt jävla stark, som rest mig igen & igen... Som har accepterat, kommit igen, jobbat mig framåt och framförallt vuxit som människa!! 😃


Mina nyårslöften i år då?? 

1. Se mer av världen & skapa minnen.😃🙏

2. Bli ännu mer sparsam och ekonomisk... -Planera bättre vid handling osv 😃

3. Leva bättre! -Nyttigare & minska stressen 😃

4. Tänka mer på hur jag beter mig... -Inte gräva ned mig så fort något inte går som planerat & inte bli så tjurig över saker. 😋


Har ni några nyårslöften?? 😃

Nu ska jag ut i snön med hårbollen 😃 

⭐️GOTT NYTT ÅR⭐️, gott folk!! 

På återseende år 2018😃💫

(null)

1 kommentarer

Anna Soors

01 Jan 2018 10:40

Du är stark Johanna!❤

Kommentera

Publiceras ej