Hej Vab-Måndag!! 

Jag har helt enkelt inte haft så mycket tid för att skriva här... 

Vi har haft en mysig helg 😃

Efter jobb & dagis i fredags åkte jag å Lillan in på stan för att fika ihop med våran bästa Lina. 😃
Var så mysigt!! Å att bara få sitta där & prata om livet i nån timme, tillsammans med dessa två fantastiska människor gjorde mig gott 😃💕 Lina & Jag har hängt ihop i över 15 år och kommer garanterat göra det tills vi blir gamla. 😃💕

(null)

(null)


I fredagskväll kom våra favoriter Fie, Fredde å barnen hit för att äta vår stående fredags-pizza 😃😃💕 Skrattade, pratade & åt tillsammans 😃🙏 Energipåfyllning!! 🙏💕

Lördagen innebar sovmorgon, mys hemma, en tur till Ica-maxi för att handla lite inför veckan & fika hos svärfar. 
Lilla svärmor är nyss hjärtopererad och vi saknar henne här hemma minsann!! 😕 

Kvällen innebar Johanna & Adde- tid & vi lagade god mat, drack ett glas vin och kurade i soffan hela kvällen 😃❤️

Igår söndag vaknade Lillan kring 8, såg blek ut och började sen huttra & skaka... tog en temp på henne å den visade 38,9. 😕 Ipren och nedbäddning med nalle resulterade i att hon sen sov i 2 timmar. Piggare efter det men vab från dagis å jobb idag är det minsann! 🙂

Så... Idag är jag alltså hemma med Lillis. Vårt Lilla hjärta var blek, hängig och skakade i kroppen igår på fm.😕 Tog tempen som visade 39 grader... Lilla Älskling💕
Hon fick lite ipren å sov sen i 2 timmar... Var piggare å feberfri på eftermiddagen men vi beslutade ändå att hon behöver en extra dag på sig här hemma idag... Vill ha en pigg å frisk Lilla sen till jul 😃💕

Så... Hon sover sig i form än... 

Jag gick upp strax efter 6, ringde dagis 6,30 å sjukanmälde skruttis och sen kröp jag upp i soffan med frukost, framför Temptation Island. 🙂 Sista avsnittet på säsongen å på ett sätt är det skönt 😂 Jag kan inte låta bli att titta å följa det... samtidigt som jag mest blir upprörd å ifrågasätter folk hela tiden 😂😋 Aja skit samma! Det drabbar inte mig & huvudsaken är att alla mår bra i slutändan 😃

Idag blir det mys, kurering, dammsugning, julstök å kvalitetstid med Lillis. 😃💕

Om bara 6 dagar är det julafton & jag är redo för både jul å nyår 😃⭐️

Jag tänkte göra ett inlägg om 2017 sen... En recension om det gångna året samt mina tankar och förväntningar på 2018. 😃⭐️
(null)

Kommentera

Publiceras ej