Hejsan hoppsan måndag!!


Söndagen avslutade vi typ 20,30 igår... så jäkla trötta var vi!! 😃  

Idag vaknade jag 5... znoosade till 5,10 å ville verkligen inte gå upp!! Hade gjort allt för att det skulle varit söndag å jag hade fått legat kvar å snosat & gosar på min fina man! 

Men det var bara att peta sig upp... 🙂 

Var ensam resurs på jobbet idag... blir frustrerande då jag tyvärr inte kan dela på mig å finnas för alla... Men vi var ett bra gäng som jobbade idag så trots för lite folk rodde vi dagen i land 😃👍✌️

Har kört LCHF, första dagen idag å då jag inte äter som andra så är det inte betungande eller känns jobbigt eller som en diet... 
dock är jag lite illamående efter maten 🤔 Kommer på mig själv lite med att bli lite rädd för "fett" men det är ju BRA å nyttigt fett, som faktiskt gjort att jag haft min hela Första dag utan ett enda blodsockerfall - på månader!!!! 😃😃 så skönt så det är helt sanslöst!!! 😃😃
Bara hjärnspökena som jag ska spöa nu, för det kommer inte göra mig fet!! Det kommer nog bara göra mig gott & hålla mitt blodsocker i schack 😃 kanske kanske kan jag vinna över min PCOS också? 😃🙏 hoppas!!! 

Idag när jag & Lillan kom hem från dagis hade vi fått brev från habiliteringen... Besök på hjälpmedelscentralen för att prova ut en rullstol att ha hemma plus besök av hab här hemma för att diskutera handikappsanpassning å sådant är inbokade å glada blev vi över det 😃😃👍


Apropå ingenting så är jag nästan löjligt kär i min man idag 😃🙈❤ Ni vet så pass att det pirrar lite extra i magen, man blir lite generad när han ser mig i ögonen å så vidare... Vill bara hoppa på honom å pussas å småhångla som två blyga tonåringar!! 😃🙊🙈 

När han kom hem å jag gått runt å flinat som en idiot å nästan blivit generad när han tittat på mig slutade det med att han bara sa "varför ser du så lurig ut!!?? 😳 Vad har du gjort??" 😂 tänk hur fel det kan uppfattas!! 🙈 Jag som bara var på strålande humör över att se honom & kände mig extra kär apropå ingenting egentligen 😃🙈😇

Nu har Lillan lagt sig för natten, älskling har precis varit ut med hunden, jag har duschat å nu skramlar jag vuxenpoäng genom att göra stuvade makaroner 😃✌️ å hemmagjorda köttbullar så klart 😃 

Ska flirta till mig en ryggklining sen av älskling mot en massage på hans rygg... Behändigt att jag gick massagekurs på gymnasiet minsann 😃👍

Nu ska vi äta sen ska jag platta ut mina risiga lockar... Sen ska här mysas!!!! 😍

Ha en fin kväll gott folk! 😃

(Dagens sötaste kort står Lillan för! 😃💕)

Kommentera

Publiceras ej