God morgon!! 😃


Här ligger jag och är alldeles nyvaken... Hör Lillan språka där nere å hör älskling skramla i köket... 😃 Misstänker att han förbereder frukost 😃😘

Igår hade vi mina svärföräldrar, svägerskor och alla barn på besök. Åkte båt, fikade och busade 😃 Så kul att umgås allihopa!! 😃😃

På kvällen grillade jag och älskling, altanhängde lite och la oss sen i tid.. 😃

Vi pratade lite framtid där på altanen och jag har sovit på saken angående plugg... 🙂

Jag känner mig fortfarande lite velig - för ärligt talat vore det lite kul att studera MEN de positiva sakerna med att INTE plugga just nu väger upp mer faktiskt... 😃

Så... Jag tänker tacka nej. 

*Jag vill faktiskt att vi ska kunna spara mer pengar som nu,
*Jag vill ha mina lediga helger helt lediga

*Jag vill inte stressa upp mig som en dåre igen och få alla värden (som vi typ precis fått ned till normala värden) att gå upp igen på grund av just stress och press... 

*Jag vill ha ledigt på sommaren och inte behöva jobba för att få lön,

å framförallt; Jag vill satsa på vår IVF, på Lillan & Vår familj ❤️

Jag tänker hålla mig till det vi tidigare pratat om... 

Barn och familj först, när de sen är lite äldre satsar jag på karriären och tills dess vet jag nog vad jag verkligen vill jobba med...😃

För just nu kommer jag på mig själv med att tveka lite angående sjuksköterska... 🤔 För jag byter egentligen mest arbetsuppgifter och ökar mitt CSN-lån å lönen... MEN jag får inte bort helgerna, kvällarna, storhelgerna osv. 🤔

Nä nu ska jag skutta ned till min Man och vår Lilla & berätta för dom att jag bestämt mig 😃

Imorgon är det fredag & det innebär jobb... Jobb fredag &
Lördag 7-15. Sen har jag SEMESTER på riktigt 😃👌

Kommentera

Publiceras ej