Hej gott folk!! 

Idag fick lilla jag sovmorgon till 9 😃 så skönt å behövligt!! 
Känner mig faktiskt pigg(!!!) å glad idag 😃😃 Har på riktig inte känt mig pigg sen typ två månader tillbaka... Men nu ni! 😃

När vi hade ätit frukost, som älskling fixat, så bestämde vi oss för att klippa Lillan. 😃


Hon hatar frisören och blir mest arg å ledsen där... tänkte helt enkelt "hur svårt kan det vara att göra det själv!?" 
Sagt å gjort... Älskling höll i henne å jag klippte...

Å här är resultatet 😃😃


Idag är det för övrigt sista juli... vart är värmen, solen å den riktiga sommaren!!?? 😕

Känns som att den krispiga höstluften vill smyga sig på å kvällarna är vääääldigt mörka nu mer... 😕

Igår premiärade vi lite tända ljus... Kändes mysigt men lite höstlikt... Jag har börjat fundera på lite höstgarderob åt Lillan, som nu har storlek 110/116. 😳 Vad hände!??

Hoppas på att få lite fler varma å soliga dagar nu innan semestern är slut, sen en härlig höst med fint väder.. vintern blir så förbannat lång annars 😕😕

Jaja... eftermiddagen bjöd på kaffe å lek i hamnen med min fina  vän Jonna 😃

Sen åkte jag, älskling å Lillan å handlade lite 😃

Nu ska Lillan äta å vi ska tända grillen om nån timme... Myskväll med bästa sällskapet vankas 😃❤️

Kommentera

Publiceras ej