Hej!! 


Länge sen nu 😃 


Jobbet har tuffat på intensivt å varje ledig stund har jag spenderat med älskling å Lillan, när hon varit här. 

Jag är trött, slut å längtar tills semester... 😕

Imorgon är sista dagen denna vecka, sen är jag ledig tills nästa fredag - tillsammans med älskling som har semester å Lillan som har lite sommarlov från dagis 😃💕 

Jag jobbar bara fredag & lördag nästa vecka SEN har även jag semester fullt ut!! 😃😃👌
Ska bli så härligt att få vara lediga tillsammans!! 😃

Det liksom märks på oss båda att vi behöver mornar utan väckarklockor, vila och återhämtning 🙂 

Jag har inte så mycket att skriva för tillfället... 

Jobbar som sagt mest... 

Har hunnit träffa båda mina syskon (första gången på 1,5
År vi ses alla tre samtidigt) å så har vi hunnit fira farmor som fyllt 80 år. 😃
Bjuder på bilder från det 😃

Har även hunnit fira första bröllopsdagen med min fining! Nu satsar vi på många många fler 😃👌

Ikväll blir det restaurang-dejt med mitt livs kärlek 😃❤️

Ha en mysig torsdag-kväll gott folk 😃

Kommentera

Publiceras ej