Hej allihopa!!! 

Nu var det verkligen länge sen... 

Jag har semester å lite bloggen också 😃 Ni får ha lite överseende helt enkelt 😃

Iallafall... Hittills har jag å älskling varit på en egen liten tripp till Stockholm för att hotella å mysa. 😃 Vi gjorde Stureplan & hängde på diverse inneställen, för att bara testa på det... 
Körde 5-kamp på Grönan också... älskar verkligen att umgås med honom!! 😃❤️ 





I mitt jobb får jag ju inte ha långa naglar... inte heller nagellack... 

Så förra veckan åkte jag och mamma till kupolen till en nagelsalong för att förlänga och få naglarna tjusigt målade... 

Mamma gjorde fransk manikyr och jag somrigt röda. Jag känner mig kvinnlig och tjusig med röda naglar, även i rött läppstift... 😃 nöjd blev jag verkligen! 😃


I fredags var  vi till Dalhalla med våra bästa vänner. 😃 Där såg vi Stiftelsen & Takida. De var verkligen sååååå bra!! Ville grina och hoppa samtidigt ungefär 😂👌👍



Igår körde vi utekväll med vänner, den slutade lite tidigt då en av vännerna drack lite mycket å blev att må dåligt... 😂 Vi var hemma strax kring 1 inatt... Men det var så himla kul där på kvällen 😃😃




Jag kikar Just nu på rea på snygga kilklackar... Vill bara ha hela bunten!!!! 😃😃😃




Nu ska vi strax åka och hämta hem Lillan 😃💕🎀
Har henne tills på fredag & sen drar vi till Göteborg... Men först tar vi 5-dagars familjemys 😃💕
 
Ha en fortsatt bra dag 😃

Kommentera

Publiceras ej