Godkväll måndag!! 😃


Vad härligt det var att inte kliva upp tiiiiidigt till ljudet av en väckarklocka imorse 😃

Vi sov till 8 och Lillan är lite krasslig å hängig idag med... 

Vankas läkarbesök i Falun imorgon för hennes astma så det passar bra att vi ber om att de kollar henne lite extra imorgon... skruttan är inte sig lik & har en jobbig slemhosta...😕 

Idag har vi pysslat hemma på förmiddagen.. Jag färgade mina ögonbryn å fixade dom lite, gjorde en ansiktsmask och hårinpackning av kokosolja i håret... Fräscht och välbehövligt 😃

 Vi åt lunch å sen åkte vi till stan... Shoppade lite mediciner på Apoteket, kikade lite på andra affärer, tvättade bilen och handlade inför veckan 😃 vi å resten av Ludvika var på Willys typ... å än en gång konstaterade vi att vi ska sluta handla där på eftermiddagarna 😂😂

Vi åkte sedan hem och fixade mellis och begav oss ner till hamnen... 


Där blev det minigolf mellan mig å älskling, Lillan hejade på i sin rullstol å klappade händer... 😃 jag förlorade ordentligt 🙁 Är en superdålig förlorare å surade en skvätt över hur dåligt det gick 😂😂

 Vi åt lite glass efteråt och Lillan smakade hon med 😃💕 Kul för hon har aldrig gillat glass tidigare!
 Men nu har fikaprinsessan börjat intressera sig minsann 😃👌

Just nu grillar vi helstekt fläskfilé & jag bakar bullar!! 😃 

Kanelbullar och vaniljbullar är tanken... Händer typ 1 gång vartannat år att jag får ett sånt här ryck 😂 får väl se vad det blir och om de ens blir ätbara 😂😝 håller tummarna för det 😃😃

Ha en mysig kväll folks!! 😃🌷

Kvällens bild är på Lillan i förmiddags, pyjamas å trädgårdsmys 😃💕

Kommentera

Publiceras ej