Hallå sena kväll!! 🙂


Här är jag, på jobbet... jobbar extra och har varit vaken i 18 timmar nu... 🙂

Klev upp 5 imorse, jobbade 7-15,30. Handlade, hämtade Lillan från dagis, hem och hann med lite familjetid och sen mys i soffan framför tvn med älskling ❤️ sen åkte jag iväg för ett 10 timmars nattpass på jobbet... 
å här befinner jag mig nu. 🙂


Det ger mycket pengar å jag fokuserar på det nu! 🙂

Var dyngtrött redan klockan 18 och älskling sa att jag såg helt färdig ut... 😕
 Kände mig så då med... Jag är dyngtrött!!! 
Men just nu försöker jag bara koppla bort allt vad trötthet heter å fokuserar å pengar å jobb 😝


När jag stämplar ut härifrån imorgon-bitti å landar hemma för att sova har jag varit vaken i cirka 27 timmar å jobbat typ 18 av dom timmarna...😳
 MEN då har jag dragit in 3 dagslöner på de timmarna... 😃👌

Får sova typ runt 4 timmar på morgonen, kommer garanterat må illa av trötthet å känna mig knepig hela dagen...🤔

 Men måste göra så för att kunna sova tidigt på kvällen då jag ska svänga om dygnet igen för att jobba 7-15,30 fredag - tisdag sen... 🙂


Känner mig nästan som en timmis igen... 🙈 Då höll jag på typ så här, var flexibel å håvade in cash minsann 😂 
Aja, ska bli kul att se lönen å vad allt detta slit faktiskt resulterar i på sparkontot sen 😃😃 Det är så roligt att spara och se det växa!! 😃 å vi är riktigt bra på det, Jag & Min Älskling 😃❤️


Jag är rätt dagvill just nu... Har haft tisdag hela dagen, tills efter lunch när nån berättade att det var onsdag 😳😂 Skönt det iallafall... 😝 Ser faktiskt fram emot tisdag å att vara LEDIG en hel dag!!! DÅ ska jag unna mig en sovmorgon!! 😃


 Sen kör jag 4 jobbpass igen, ledig 1 dag, jobbar en extra natt och sen ledig 3 dagar i rad tillsammans med älskling, som har semester 😃❤️ 

Kör sen sista rycket med jobbhelg å sen ska jag jävlar skrika ut ordet SEMESTER jag också!! 😃

Jag gillar dock energin jag har just nu... 😃👍 Jag har energi att jobba, trivs på jobbet igen, känner en riktig ordentlig arbetsmoral, känner igen mig själv å mår faktiskt riktigt bra 😃 

En paus från alla läkarbesök var mer behövligt än vad jag trott... 😃 Jag behövde det själsligt, kroppen behövde det definitivt å VI, jag å älskling, behövde det 😃❤️ 

Sommar och bara "semester" från det är faktiskt skönt & ger mig (och oss) återhämtning, uppladdning inför hösten och framförallt tiden att vara VI, utan alla sådana avbrott med läkarbesök och ännu fler sprutor för min del...😃

 Paus liksom från allt som påverkar kroppen med så många sprutor och mycket hormoner som jag faktiskt tar, periodvis 🙂

Jag njuter av nuet, återhämtar mig bra och känner att det känns så härligt att "bara vara Johanna" igen liksom... 😃

Nu ska jag hinka kaffe... Är
Toktrött å klockan är bara 23. 😝
8 timmar kvar här å bara 9 timmar tills jag får sova 😃✌️🌸

Kommentera

Publiceras ej