Hej Allihopa!! 


Idag är det måndag å vi jobbar INTE 😃👌 Har knappt förstått att vi har semester 🤔😊 Men det har vi... 

Igår snodde vi ihop lite rabarberkräm och tog med till min mormor å morfar 😃
Bjöd dom på färska frallor också till det. De gillar sånt där enkelt till kvällsmat å man ska ta hand om sina gamlingar 💕

Efter lite kaffe där åkte Lillan till sin mamma och ska vara på dagis i veckan och leka av sig med kompisarna 😃

Vi åkte vidare till svärföräldrarna för att grilla lite korv och umgås 😃 Sen hem och kurade ned oss framför en film 😃 tanken var att vi skulle åkt båt på kvällen men det blåste vitvågor på sjön å då
Är det bara kallt och inte en kotte ute 😕


Vi kröp i säng runt 23-snåret, i alldeles nya sängkläder. Köptes på Jotex förra veckan, tvättades och hände ute och torkade igår 😃 ljuvligt att krypa ned i renbäddat, nytt och doften av sommar 😃😃👌


Sov sen i ett kör tills 8 imorse 😃 så skönt!! Å mysigt att kunna ligga kvar å gosa å vakna i lugn å ro 😃😃


Idag ska vi träffa min moster med familj en sväng 😃 Min moster är verkligen en sån där människa som också är alldeles trygg - för mig. Hon finns alltid där och skulle utan tvekan släppa allt om jag verkligen behövde henne 🙏 Hon är liksom lite som en storasyster/extra mamma åt mig 😃💕 

Iallafall så ska hon och min äldsta kusin Jocke till Indonesien på onsdag. De blir sen där i tre veckor 😃 Jockes pappa är nämligen därifrån och de ska träffas för första gången sen Jocke var bebis... Spännande!!! Hade velat vara en fluga på väggen i det ögonblicket de möts! Bara för att se hur det är... Vilken upplevelse de har framför sig 😃😃



Ja ja... Veckan innebär semester som sagt... Tar dagen idag och morgondagen lite som den kommer... Sen tar vi Stockholm på onsdag - torsdag, Jag & min kärlek 😃❤️ 

Det blir Hotell på Stureplan, Grönan och 5-kamp, Starbucks-kaffe, kanske lite nya trosor från Victorias Secret (Ja jag gillar fina underkläder! Man känner sig så fräsch då) Nån drink i Kungsträdgården och kanske ett besök på nån krog... Hittade tips på en blogg om krogen "Vida" vid Stureplan. Den verkar häftig! "Utlandskänsla" beskrevs den som... 😃 

Jag gillar när vi åker på små trippar till större städer för att känna just den där storstadskänslan. 😃 Sen är det så skönt att komma hem till "landet" igen 😃 Men ändå'😃😃

På fredag blir det Dalhalla för att se Stiftelsen/Takida och nästa helg tar vi Göteborg.😃 
Så kul att ha lite inplanerat så där 😃😃👌👌

Nä nu ska jag dricka morgonkaffe 😃😃

Kommentera

Publiceras ej