Hej hopp!! 

Idag har vi haft en riktig slödag! 
Alla tre har varit riktigt trötta hela dagen... 

Jag smet iväg en liten sväng på förmiddagen, till stan för fika med min ena storebror och hans döttrar. Kul att träffa dom! Inte träffat ungarna sen januari förra året 😳 men vi bor ju typ 60 mil ifrån varandra och livet tuffar på hos oss alla 🙂 Tur videosamtal och sms finns! 😃

Ikväll åt vi tacos hemma hos svärföräldrarna tillsammans med svägerskorna med familjer. Mysigt!! 😃😃 Jag blev dock sååå dålig efter maten att jag trodde jag skulle svimma 😳 Blev nog en kombination i lite för mycket mat, för varmt under infravärmen och trötthet som gjorde det... Fick nästan panik och bara kände att jag var tvungen att åka hem... 😕 Lillan var trött också och behövde få mat så vi var ändå påväg men ändå... Är obehagligt när det blir så där 😕




Idag när jag grejade i garderoben fastnade jag på min brudklänning... 😃 Den hänger där, så där tjusig och bara är vacker!!😃 Jag får lite extra pirr i magen av tanken på den... Kände mig verkligen sååå vacker i den. Som en prinsessa! 
Vill gifta mig igen och igen i just den klänningen med just min man! ❤️ Älskade människa! MIN människa! Min andra halva❤️

Tänk hur bekväm jag är med honom egentligen!! 😃

Jag är en utåtriktad person som gärna pratar på & bjuder på mig själv... Men jag har samtidigt en hög integritet och bara att gå på toaletten har varit ett problem om jag inte varit själv!  Ursäkta detaljen, Men ni fattar... 😂

När vi började i Falun å var på vårt första läkarbesök tillsammans fick jag göra en undersökning där de med flit lät Min fining vara kvar i rummet... 😳 Var även en sköterska, doktorn och jag där... Kändes som att det var lite för många i samma rum 😂

Jag fick lätt panik och bah "Öhm! Ska vi verkligen vara så här mycket folk när jag ska göra en SÅN undersökning liksom!!??"😳 

"Japp! Det är bara att börja vänja er, för detta blir ni utsatta för fler gånger!" Var läkarens svar... 😳😂 DÅ ville jag dö och sjunka genom jorden... Men det gick snabbt över till att jag kände att det blev en trygghet att han var med... Han såg så klart inget så.. Men situationen ändå liksom 😂

 Som ivfare blir man gång på gång utsatt för sånna situationer,  å när man plockar ägg eller tar bort cystor har man väldigt ont, känner sig rätt liten på jorden å nervös.  De gånger jag fått akutoperera bort cystor och han inte varit med har varit hemska!! Har gråtit som ett barn, haft tok-ont så man inte får nån bra bedövning när man måste köra bil själv, har hysteriskt ont efter å vill bara ha honom där...

 Har alltid varit så att jag bara ska ha varit på en rutinkontroll och det slutar med akutoperation och han är på jobbet... Snabba och oplanerade vändningar som inget förutspått liksom... 😕

Herregud vilket fantastiskt stöd och vilken trygghet han! 😃❤️ Nej, han ser inget DÄR under tiden man grejar 😂 Men att han sitter vid mig (på rätt sida av skynket), klappar på mig, peppar, håller handen och finns där gör mig verkligen lugn 🙏❤️

 Min älskade älskling!!❤️ Känslan liksom när man bara känner att ingenting är konstigt är så avslappnande! Finns inget som är pinsamt eller obekvämt längre! Fantastiskt 😃😃👌

Hoppas ni också upplever den där trygghetskänslan tillsammans med någon 😃🙏 

Nu ska vi hyra film på tvn, gosa och äta lite gott😃👌 

Ha en mysig söndagkväll!! 😃

(Bilden lånad från Google. Så fint citat!!)

Kommentera

Publiceras ej