Hej tisdag!! 


Pass 2 av 8, på jobbet är igång och jag är trött som bara den idag... 🙂

Idag känner jag mig lite ytlig med mig själv... 😕 Hittar bara skavanker å har svårt att tänka att kroppen är grym som står ut... Men försöker tänka om å tänka rätt... 😃

 Jag vill ha långt hår igen så jag kan ha fläta, vill ha fransförlängning igen för att slippa sminka mig, vill gärna ha semester och målade naglar & konstaterar att sånna där ytliga "göra-om-mig-tankar" brukar innebära att det snart är dags för tjejveckan 😂

Försöker lära mig att sluta platta håret så mycket 🤔 Trots värmeskydd å grejer så sliter det massor å så bra som håret ändå mår nu liksom... 😃😃👌

Blir nån av er, mina fina läsare, så där ytlig med sig själv också? Får ni cravings, blir pmsiga eller tänker galet? Dela med er!!! För just nu känner jag mig lite ensam om det 😂


Positivt tänkande var de ja... 😃Jag är frisk, mår bättre än på länge i kropp å knopp, trivs som sjutton på jobbet igen och jobbar "rätt" period för att umgås med bästa kollegorna 😃
En full lön utan ivf-sjukskrivning blir det denna månad å det känns skojsigt 😃
Lite extra jobb som ger oss sjuktmycket extra pengar vankas också innan semestern! Cash is king! Å det ÄR jättekul att spara å se sparkontot växa minsann 😃😃 två nattpass som ger kvalificerad övertid, bra ob-tillägg å sommarersättning på en bra summa ger bra klirr i kassan... 😃👌

Känns kul för lönen å så men annars inte så speciellt festligt... 🙃 Jag som är så kvällstrött får väl pimpla kaffe då 😂😂

Äh ha en bra dag folkisar!

Kommentera

Publiceras ej