Hej!!! 

Ibland tipsar jag om saker jag själv gillar 😃

Jag gillar de flesta hudprodukter, duschkrämer och tvålar av märket Dove 😃

Idag vill jag tipsa om en Brun-Utan-Sol!! 😃

Nämligen  Dove 
"DermaSpa Summer Revived Hudlotion"
Jag använder den för ljus- normal hudfärg. Å den är så enkel och känns budget-lyxig. 😃

Den kostar mellan 50-80 kronor (beroende lite på vart den inhandlas). Den finns på väldigt många vanliga matvaruaffärer.  Lättillgängliga produkter tycker jag om 😃👌


Jag känner mig pigg å fräsch när jag är brun, men vårt väder just nu tillåter inte riktigt att ligga i bikini och sola 🤔😕 Dessutom ökar man ju cancer-risken när man ligger i solen... 

Tidigare har jag tillhört dom som alltid blir orange och inte vet hur man hanterar BUS! 😂 Men nu så... 

Tänkte ge er mina egna tips på hur man gör samt viken produkt jag använder... Det är ingen reklam så, utan bara mitt egna tyck och tänk 😃



Så här gör jag; 

1. Hoppar in i duschen 
2. Rakar benen
3. Skrubbar försiktigt hela kroppen med skrubbvantar, är extra noga med armbågar och knän
4. Tvålar in hela kroppen och sköljer av
5. Torkar mig ordentligt torr 
6. Tar rikligt med Dove Summer Revived i handen
7. Smörjer in hela kroppen, på samma sätt som när jag smörjer med vanlig bodylotion
8. Blandar ut Brun utan sol med lite ansiktskräm och smörjer ansiktet, för att det lönns säkrast att få en lättare ton och inte riskera att bli orange, då jag ofta är torr i ansiktet
9. Blandar ut lite med bodylotion på knän och armbågar, då dessa har en förmåga av att vara torra och bli orangea annars 
10. Låter det torka ordentligt innan påklädning 

11. Ett par timmar senare syns resultatet. 

Det enda minuset för denna produkt är att det tar ett par timmar för att se resultat & det kan göra det svårt att se så det blir jämt...🤔 Men är man helt torr efter duschen tycker jag personligen att det är enklare att se, då man ser vart huden blir fuktig igen 🙂

Lycka till 😃

(Bild lånad från Dove.com)

Kommentera

Publiceras ej