Hejsan Hoppsan!! 



Idag när jag kom till jobbet fick jag veta att jag fått löneförhöjning 😃
 Fick en bättre summa än förra året och väldigt fina ord av mina chefer! 😃

De sa bland annat att de tycker att jag är mer alert, engagerad och positivare än någonsin på jobbet. 😃

De sa att de är imponerade av mig som kämpar och vill jobba så mycket som möjligt trots ivf och sjukskrivningar. 🙏

 De sa också att jag mognat som människa och nu mer tillhör de som jobbat längst på jobbet & verkligen är en bra person att gå introduktion eller som elev med. 😃
De orden gjorde min dag!! 😃

Detta blev liksom ett kvitto på att de märkt att jag kämpat - så in i helvete - trots det senaste årets upp-& nedgångar 😃 Slit ger utdelning minsann 😃😃
Denna höjning kommer Retroaktivt från 1 maj, på julilönen också 😃 perfekt för semestern och sparkontot😃



Igår skrev jag även att jag tänkte positivt angående mitt Prolaktin... 🙂

Barnmorskan ringde idag å berättade att det gått ned från 600 till 130 - på en månad. Hurra!!!😃😃 Jag ligger nu bara lite förhöjt och ska fortsätta med medicinerna över sommaren, för att det inte ska dala iväg uppåt igen... 😃

Idag på jobbet fick jag och Ulrika lite tid över och knåpade ihop en midsommarstång, av en droppställning 😃😂 

Kan inte våra patienter ta sig till midsommarfirandet pågrund av sjukdom, så tar vi midsommaren till dom 😃😃👌

Det är de lilla som gör det 😃😃

Har blivit lite småpyssel efter jobbet & jag har redan börjat planera i huvudet vad jag ska packa och så vidare, inför helgens årliga midsommarfirande i Furudal 😃 

Verkar bli regn som vanligt 🤔😕och jag får nog tänka jeans, en snygg topp eller en Tjocktröja till mitt rosa bubbel som ska inmundigas 😃🥂🍾

Ska strax kura upp mig i famnen på min kärlek ❤️ & sen sova! 

Är toktrötta och en tidig kväll känns rätt hos familjen Nord 😃❤️

Kommentera

Publiceras ej