Hej!!

Nu var det ett tag sen... har jobbat och mått lite tjivens vissa dagar... 🤔

Börjar få in det här med nya medicinen som sänker Prolaktinet nu, Men inkörningstiden har varit riktigt jobbig!! 😕  Har annars lågt blodtryck & låg puls... Denna medicin sänkte det ännu mer å   Låååågt blodtryck gör mig snurrig och svimfärdig men nu är jag tillbaka på banan igen liksom 😃 Lite snurr när jag reser mig eller bockar mig ned, annars inte något sådant 😃😃

Har haft jobbhelg och sen varit ledig idag efter det. Var skönt! Fick massor gjort och är nöjd med dagens insats här hemma 😃 

Imorgon väntar jobb igen & det är sen så fram tills fredag. Sen ledig helg 😃







Tänk apropå ingenting att nästa vecka är det midsommar!! 😃


För 4 veckor sen beställde jag en helt perfekt midsommarklänning, från Bonprix...  "Kan levereras om 3 veckor" stod det då & jag tänkte att det var lugnt för jag hann få den då... 

Dock har det gått 4 veckor nu och de vet inte ens när den kommer!!! 🤔😱 Dåligt!! 
Kommer den inte i tid behöver dom fasen inte skicka den alls 😳😡


 


 Vi har iallafall bokat in Furudal som vanligt & det ska bli så jävla kul!! 😃😃 Anmälde oss till midsommardagens-kväll hos en tjej där, som alltid kör fest, och det innebär middag, lekar och alkoholhaltiga drycker... Sen blir det parken & dans på dansbana 😃😃


 Ska börja preppa min lilla mage med Esomeprazol nu för att skydda den... 


Förra året drack jag snaps och magen höll på att omkomma 😂😱🙊 Mulade i mig 8 stycken i ett kör 🙊🙊 för att jag hade sån magkatarr att jag knappt kunde andas 😳😳

 Ja, jag gjorde alla fel jag kunde... Vi åt skräpmat, åt på knepiga tider å drack cider/vin/öl i 3 dagar...😂 

 Det hade halvt ihjäl min opererade lilla mage MEN det är bara midsommar en gång om året och jag har bestämt att det är sista året vi kan va med utan barnvakt då jag tänker vara som en Hönapöna och värpa bebis tills nästa år!! 😊 Så i år blir det kul och det får vara så 😃👌


Idag fyndade jag sommarpyjamasar på Kappahl!!! Hade rabatter plus bonus på 150:- 😃😃👌 

 Märket är Hampton Republic & Lillan & jag kommer matcha 😃 Hon i storlek 110/116 och jag i 170 😃🙊 


Jag Har ju ett par jeans i 170 och två koftor i 158/164. 😂 

Det känns busigt när jag faktiskt hade 3XL eller storlek 56 på kläder för 2,5 år sen. 
Aldrig mer igen säger jag bara!!! 😳 För då mådde jag inte alls bra! Så det är BARA för min egen del jag inte vill dit igen, inte för nåt annat 😃

Imorgon väntar ett intressant möte!🤔

 Laddar och ska prata ihop mig med älskling inför det snart... Massor av gos i soffan väntar å jobb imorgon känns liksom bra på nåt sätt, efter denna lediga dag 😃 

Fick ladda om batterierna genom att va hemma, storhandla, göra lite ärenden & pyssla om mig själv 😃  

Nu: en dusch, gos i soffan och sen läsa VeckoRevyn i sängen, på spikmattan 😃👌

Ha en fin kväll 😃✨

Kommentera

Publiceras ej