Hejsan gott folk!! 🙂


Idag blev jag att fundera på vart i hela friden den fina klänningen, till midsommar, tagit vägen och om den ens kommer i tid... Glad i hågen ringde jag till Bonprix och frågade... 🙂

"Eeeeh! Den är heeeelt slutsåld!" Sa kvinnan i luren... 

"Eeeeh! Va!!??"😳😳😳 Var mitt svar! 


Stod ju 3 veckors leveranstid och i fredags(!!!!) hade de fått veta att den var slut enligt henne... Var ju typ då
Jag ringde å frågade efter den senast 😕


Blev  Sur som en citron efter vi lagt på!! VAD ska jag nu ha på mig på midsommar-firandet vi ska på!!?? 😱 


Operation "panik-leta-en-midsommarklänning" är nu igång å jag hatar det!! Var så pepp på den ju! 🤔



Idag har jag även kommit på mig själv med sååå dumma tankar om min kropp... 



Min annars ganska fasta mage har börjat sluta vara fast, efter alla ivf-hormoner som gör att magen svullnar av all vätska, kryper när den försvinner å snart ett år så här fram å tillbaka gör att huden nu är likt en skinnpåse 🤔😔 känner mig som en känguru med pung ☹️ 


Å brösten då!? De är helt perfekta när kroppen är så fullproppad med hormoner, som det bara går... Men just för tillfället är de som två trötta, taxöron utan en tendens till fyllning... 😕

Har googlat runt åtskilliga gånger på "före- & efterbilder" på både bukplastik och på bilder på bröstlyft...😔 Vill inte ha en Bimbo-byst utan bara en som jag känner igen... 🤔

 Jag har alltid haft stora å fasta bröst, tills jag gick ned i vikt... 😕

Jag har verkligen världens finaste man som gång på gång påpekar att jag har en fin kropp och fina små bröst... ❤️
Men jag hatar hela mig just nu... ☹️☹️

Vissa dagar känner jag "heja kroppen som kan anpassa sig så bra till alla behandlingar osv" men idag är inte en sån dag... 🙂

Nä nu har jag gnällt klart, ska försöka vara lite mer snäll mot mig själv 🙂 å så ska jag kolla efter en annan klänning i lagom prisklass! 🌸

Hej på er 🙂

Kommentera

Publiceras ej