Godmorgon torsdag!


Har sovit som en skjuten bärfis inatt och kände mig utvilad när jag vaknade 🙂

 Glad och pigg Lilla var vaken innan vi hann väcka henne imorse, sen blev hon på lite dåligt humör när vi borstade håret... Det är nog de värsta ungskrutten vet 😋

Just nu ligger jag på soffan och filurar lite... Kollar på C-more-serien Farang... Rätt spännande faktiskt 🙂 Men lite rörig... 

Har i övrigt hunnit lämna på dagis & städat här hemma, så nu är det fint till helgen... 🙂

Är mör efter gårdagen och mår lite illa... Har nån form av värk som strålar upp mot njurarna... 😕 Men massa vila mellan pysslet bör funka tycker jag... 🙂

Jag längtar lite så där extra mycket till helgen faktiskt. 🙂
Tills jag får spendera timmarna ihop med mitt hjärta❤️, åka på roadtrip, lyssna på "Dilemma" på Mix Megapol & sen träffa min fina svägerska med familj 😃😃 

Hoppas ni får en fin torsdag,
Solen tittar ju fram trots att de utlovades mulet och regn idag 😃👍

1 kommentarer

Angelica

30 Mar 2017 14:47

Åh vad jag längtar efter er fina ni😃🙏❤ ser så mycket fram emot att ni ska komma❤

Kommentera

Publiceras ej