Hej folks!! 😃


Fredag it is & jag har både riktig fredagskänsla och sommarkänsla i hela kroppen 😃 så härligt!! 

Dagen har spenderats med bästa vän i Falun. 😃 
Har haft blandade känslor som orolighet, nervöshet och massor med glädje. 😃 

Men efter läkarbesök och provsvar så återstår bara glädje-känslor 😃🙏 Hurra för att mina mediciner funkar så fantastiskt bra! Bättre än jag vågat hoppas på 😃😃👌

Jag håller på att förbereda mig lite mentalt för Falun & läkarbesök på måndag också... Kommer förmodligen må riktigt, riktigt dåligt på eftermiddagen och kvällen, så jag tänker att jag börjar ladda och förbereda mig redan nu 😃 Den gången kommer jag inte åka själv, då jag ska få massa morfin och inte får köra bil... Så det känns tryggt iallafall 🙂🙏❤️


Ser verkligen denna helg som en mysig familjehelg!😍 😃🙏

 Vi ska småpyssla lite hemma, klippa gräs, jag & Lillan ska träffa min moster när älskling grejar lite med altanen, vi ska få lite med ordning på Lillans rum, grilla imorgon och bara liksom greja i lugn å ro. 😃 NOLL stress och massa energi-påfyllning med mina älsklingar 😃👌❤️ Kan inte bli bättre!! 😃👍 

Nu är älskling ute med hunden, Lillan har precis bäddats ned för natten och jag sitter i trädgården i våra nya möbler med en kelig kattgubbe här intill. 😃 Tänk att den lilla räven är hela 14 Barre!!! 😛 Han kommer överleva oss andra med! Om det så är +70 år till, så jäkla lömsk å envis som han är 😂😂 

Jag kikar lite på små-turer vi kan göra i sommar 😃 

Vi har sagt att vi inte ska göra för stora planer och inte åka så långt liksom...🙂 Men en vuxenresa innehållande god mat, god dryck, mycket promenerande & klättring i ubåten i hamnen i Göteborg är bokat 😃

 Tänkte även kika lite på nån natt i Stockholm och ta en dagstur i skärgården där 😃 Vi gjorde sånt när jag var liten, jag å mina föräldrar å skärgården är så vacker! 😃 Lagom långt att åka till Stockholm också 😃👍

Jag skulle så gärna vilja åka till Värnamo för att hälsa på min storebror också.. inte sets på över ett år nu... 😕 Men det tar ju så himla många timmar att åka dit! 🙄 å då kommer jag bara vilja slinka in i Ullared, som ligger en timme bort från honom 😂 Har sagt att vi SKA till Ullared å köpa bebisgrejer den dagen vi väntar syskon och har kommit typ halvvägs in i 
Graviditeten... Så det dröjer absolut minst tills i vinter då 😂😂  å nej, jag är inte gravid nu... Så nu släpper vi det 😃


Det jag verkligen ser fram emot också i sommar är det årliga midsommarfirandet med vänner, i Furudal & Pokerrunn här hemma 😃 Häng med familj och vänner i lugn å ro och massa uppladdning av energi 😃😃👍

Nu ska jag ringa och beställa mat sen blir det pizza för älskling och Gyros för mig. 😃

Det är så skönt att slippa att göra mat & jag måste erkänna att jag älskar "fredags-pizzan" - för Då är det verkligen helg på riktigt!!! 😃😃

Ha en mysig fredagkväll gott folk!! 😃😃

Kommentera

Publiceras ej