Hej gott folk!! 


Inatt har jag knåpat ihop typ 3 timmars sömn...😳
 Astma & pollen går inte alls hand i hand & jag brukar ha en sån här vända varje år 😕 
Suttit i soffan å försökt andas mellan hostattackerna å framförallt velat sova 🙂

Men  jag fick hjälp på vårdcentralen, idag iallafall... 🙂 Det är nämligen inte så "enkelt" att jag kan få en spruta i armen och/eller en kortison-kur som minskar inflammationen i mina luftrör, som jag brukar få, i och med att jag håller på med diverse IVF-hormoner... 🙂

Jag har spenderat större delen av min morgon i soffan, med en kopp kaffe, Nyhetsmorgon,
Två tröttisar som snarkat 😃

Var även förbi mamma på banan-pannkaksfrukost på förmiddagen, när jag väntade på min tid på vårdcentralen.. 🙂

Jag har även hunnit med lite "display-shopping". 😃

(Skit att blogg-appen krånglar NU IGEN!!!)  



Iallafall... "Displayshopping"... 
Ni vet, som fönstershopping, att man spanar runt men inte köper något. 😃 Tycker det är kul att klicka runt å bli inspirerad - MEN endast klicka i kundkorgen å sen köper jag inget 😂 bara drömmer lite 😃


Kolla dessa klänningar liksom! De är ju helt underbara å jag vill ha allihopa!! 😃 

Den med vitt upptill å rosa kjol skulle jag så gärna vilja ha till midsommar Men då finns den inte i min storlek ☹️ typiskt!! 

Iallafall: 
*Den vita/blommiga är från Bonprix, 
*Den vita/rosa också och 
*Den brunaktiga maxiklänningen med virkad överdel är från Kappahl. 😃 

Kikar även på lite sandaletter till sommaren... Jag gillar verkligen sånna och man kan ju liksom ha dom till både byxor, kjolar å klänningar 😃👌
Gillar multifunktionella skor 😃

Kilklackackarna är från UGGs och kostar nästan 2000:- (!!) spänn och de andra är lite mer överkomliga, från Marco Tozzi för 449:- på Skohuset 😃


Gjorde i och för sig ett litet köp på typ 14000 spänn idag... 🙊

 Vi slog till med en  brygga med landgång samt badstege 😃 

Istället för att min snygga & händige snickare till Man skulle göra det själv så köpte vi faktiskt en... 

Tar mycket tid å energi även om det "bara" är en brygga och just nu behövs han mer hemma och det blir svårt för oss att knåpa ihop det om han ska dra igång ett lite större projekt så där nu 😃



Kommer iallafall bli himla bra med brygga intill vår fina altan & roligare att bada hemma, så slipper man försöka halka ut på den småsteniga botten 😃


(Bild lånad från företaget vi köpt den av. Dalabygd.se)


Nu ska jag äta sen lunch och sen ska jag dammsuga av här hemma... 🙂 hemmet måste ju skötas trots astma-problem. 

Så skönt att bara göra det när älskling är på jobbet å hårbollarna är ute på gården å struttar runt 😃

Kommentera

Publiceras ej