Hej!!


Ikväll såg vi "Den hemlige miljonären" på tv... 

Detta startade något hos mig... Jag tänker mycket på hur andra har det & om jag kan påverka för att på något sätt göra det bättre liksom... 🤔



Så nu har jag börjat fundera på en riktig "Bucketlist". 



En grej jag vill ha med där är att;  

 Jag ska göra en sak för en annan människa, som på något sätt gör det lite bättre för denne. 😃


Det finns så mycket jag vill göra, så mycket jag vill ändra på och göra så det underlättar för andra... 

Jag skulle kunna tänka mig att jobba med så mycket olika... 🤔


Jag har alltid velat bli barnmorska!! 😃


Jag skulle även vilja bli handikapps-konsulent, för att underlätta både vardagen och fritiden för människor med funktionshinder. 🙂


Jag skulle kunna tänka mig att jobba med missbrukare, för att jag själv vuxit upp med en och kan sätta mig in i det... 🙂



Jag skulle absolut kunna jobba med hemlösa, kanske typ på ria eller något, för att bjuda på ett mål mat eller en pratstund... för att hjälpa och göra skillnad... ☝️🙂



Hur ska jag hinna allt inom jobb i mitt liv!!??  😣


Har ni någon "bucketlist" eller bara någon sån där grej som ni verkligen känner att ni vill göra i ert liv?? 😃. 

Berätta!!

Kommentera

Publiceras ej