Hej folks!! 😃


Har varit lite off ett par dagar... skulle enkelt kunna säga; 
Jag har fullt upp med mig själv 🙂


Är trött å har ont i magen, har fått mediciner som gör mig illamående å ännu mer trött - sover som en skjuten banan på
Nätterna och mår tjivens på kvällarna, har fått blodförtunnande sprutor som jag ska ta ett tag framöver å ser gravid ut då jag är så svullen om magen... 😕

 Känner mig riktigt känslig å har klarat av ett par gråtvändor... Ja, det bara är så och det går snart över 😃

Bästa dagen idag på ett par dagar nu iallafall 😃 så det tar sig! 

Väldigt mycket vila, inga tunga lyft, inget fysiskt ansträngande och lugn är det som doktorn säger att jag och kroppen måste ha. Försöker lyssna på det... 🤔 


Idag vaknade Lillan 4,30... Var pigg som en mört och busade med älskling imorse innan dagis.😃

 Satt oss i bilen 6.05, då somnade hon till, vaknade vid dagis, upplevde henne trött, lite grinig å frusen & var helt bombis på att det helt enkelt var för att hon var trött då hon ville somna den tiden 🙂

Åkte till mormor & morfar på frukost och dagis ringde klockan 8...

 De sa att Lillan var ledsen, inte hade matlust och att hon inte var lik sig...😕

 Jag åkte dit för att hämta henne och hon såg riktigt risig ut... kändes varm och såg ut som en helt annan unge jämfört med 2 timmar tidigare 😕 Kom hem och tog tempen - som visade 39,1 i feber - bara så där ☹️😕


Vi har varit till Ica och handlat lite till helgen och sen bara kurat hemma... febrig och trött tjej... 😕 

Var på bra humör direkt när alvedonet verkat men sen blev hon ledsen igen... 

Nu vilar hon en stund & vi håller tummarna för att det bara är en-dags-feber som ungar kan få...🙂
 
Tanken är ju att hon ska vara här tills lördag eftermiddag, trots att hon egentligen ska till sin mamma på fredag, då Lillan  ska få följa med på sin kusins dop 😃 

Outfiten vi planerat är en ljuvlig sommarklänning i vitt med nyckelpigor & en bolero till den, som hon fick i födelsedagspresent av sin faster med familj 😃👌

Ska titta till henne nu och sen ska jag förbereda lite kött i marinad till kvällen och tigerräkor i hemmagjord vitlöksmarinad 😃 mums!! 

Längtar efter min man å känner mig så liten på jorden på nåt sätt... ☹️

 Hatar kroppen idag - enbart för all vätska och att jag inte känner igen den för det, har nåt ständigt sug efter socker - som jag ignorerar & vill bara vara nära honom 😕❤️ Tur det är långhelg på intågande!! 

Ser fram emot när han slutar och vi bara får vara tillsammans!! 😃❤️

1 kommentarer

Angelica

25 May 2017 08:33

Fina lilla prinsessan😍❤ hon kommer bli så söt i klädern😍😘❤ men hon är förstås alltid söt😝❤❤❤

Kommentera

Publiceras ej