God kväll gott folk!! 😃

Hoppas ni haft en fin dag i solen? 😃 

Nu är äntligen Min Man hemma 😍 Han småpysslar på altanen vid sjön och jag har precis bäddat ned Lillan, som var trött och behöver sova sig frisk 😃

Jag å Lillan gosade på täcket i trädgården typ hela dagen idag & vi bjuder på bilder från det 😃

 Älskar hennes solisar! Så cool å skitsöt! 😃 å hon gillar dom för dom får alltid sitta kvar!! skönt åt ögonen tror jag 😃💕

Ursäkta min glugg!! Börjar inse nu att jag fan har en riktig glugg mellan framtänderna... Ja, ja.. det är ju Jag 😃

Ikväll blir det grillat & jag ska strax ladda grillen och duka ute 😃 Helt underbart att kunna sitta ute i trädgården och äta ju!! Å doften av grillat är verkligen något alldeles speciellt ju!! 😃👌

 Det är verkligen sommar!! 😃🦋

Jag har spanat runt lite på klänningar och sommarkläder idag... Bara kikat 😃 

Men har på riktigt insett att jag inte äger så mycket sommarkläder... 😕 Inte ens ett par sandaler! Å sneakers börjar bli varmt när det är så fint ute 😕 

Iallafall så gillar jag massa kläder som H&M har och jag har gjort ett litet collage på det 😃😃 

(Bilder lånade från H&M.se) 


Det jag även gillar med just H&M är att de har så bra priser!! Det är budgetpriser och man känner sig liksom inte ruinerad när garderoben behövs fyllas på 😃😃

På både damkläder och barnkläder 😃 Man känner liksom att man kan göra fynd och toppar & klänningar till Lillan för typ 49:- är ju helt exemplariskt!! 

Särskilt när hon liksom växer som ett ogräs 😃😃🌸 Våran lilla sippa 💕


Det jag gillar med sommaren är att man behöver inte puder för att se fräsch ut!! 😃 Kanske bara vid festliga kvällar eller så... 😃

Mina fräknar kommer fram så fort det blir sol & man bryr sig liksom inte så mycket om håret är rufsigt... Blir lite så där beach-känsla 😃👌 

Det jag däremot tänker unna mig är fransförlängning!! För att det känns tjusigt på sommaren & för att slippa bry mig i mascara också 😃 hade det förra året å man känner sig liksom alltid fräsch 😃😃 Det enda som används sen är lite rouge för att få en fräsch look i fejan 😃👌 

Spanade runt på instagram idag och snubblade in på en tjej som
Använde ett lip-plump från Smashbox.  Det framhäver ens egna färg på läpparna mer samt gör att läpparna ser lite fylligare ut 😃 

 "Smashbox O'plump finns på Kicks och kostar 190:-. Det är väldigt drygt och räcker länge 😃 

Det har fått superbra recensioner och man blir sugen att testa 😃 

(Bild lånad från Kicks.se)

Imorgon blir det provtagning å läkarbesök... Ja, fast det är röd dag 😃👌 Jag är laddad, nervös, livrädd och glad i ett enda stort känslokaos. ❤️

Nu ska jag faktiskt lägga undan telefonen å UMGÅS med Han som gör mig så lycklig ❤️

Kommentera

Publiceras ej