Hej!! 😃😃


Nu är vi åter i Sverige å pratar svenska igen 😂👌 

Landade 7,15 imorse och hade då varit vakna i typ 24 timmar... Jag sov kanske en timme åå planet... Resten av tiden hostades bort eller så var jag vaken bara för att man satt obekvämt och allt sånt, ni vet 😝

Hämta väskorna och sen hämta bilen och köra 2,5 timme hem. 😳 

Fy sjutton vad skönt det var att lämna all packning i en hög och krypa ned i VÅRAN säng i VÅRAT hem! 🙏😱
Var så trött att jag nästan såg dubbelt och mådde illa!! 😕
Borta bra men hemma bäst!! 😃 å härligt att få dricka vatten ur kranen, inte duscha i klorerat vatten, dricka colazero ibland UTAN bismak av klor 😂
Men det hör till 😃😃👌

Har aldrig gått så mycket per dag, i hela mitt liv tror jag!😃 Men herregud så mycket vi sett och upplevt!!😃🙏 Vi har verkligen tagit vara på dagarna och knallat från morgon till kväll!! 😃 
Är nog nu när vi landat hemma och börjar gå igenom alla foton som man faktiskt inser vad vi upplevt 😃 

Jag kommer som tidigare nämnt dela upp allt i flera inlägg, då det annars blir så väldigt långa inlägg. Vill ju bildbomba också 😃 tycker personligen det är roligare att läsa bloggar där bilder är inblandade och inte bara jääääääättelånga inlägg med bara text 😃

Nu har vi sovit endast några timmar, för att orka med... Första tvättmaskinen är startad och Lillan ska snart hämtas. 🙂
Är förkylda och hängiga & Räknar med att krypa i säng senast 20 ikväll, för att vända till rätt tid och för att kroppen behöver vila och sova 🙂
Älskling är riktigt riktigt genomförkyld så honom ska jag preppa med massor av C-vitamin och liknande nu!! 😕❤️

Nu måste jag fräscha till mig inför dagen... Så häng med här på min NY-uppdatering med flera inlägg som petas ut allt eftersom under dagarna😃😃👌

Kommentera

Publiceras ej