Älskling hade vanlig jobbdag och jag var ledig...

Klockan 5,50 vrålade älskling "upp!!! Du ska skjutsa mig till Pappa och klockan har inte ringt!!!! Jag ska egentligen vara hos honom NU!" 😝

Kastade oss ut i bilen, körde dit och uppvaknandet blev minst sagt i racerfart!! 😕

Lämnade honom och fortsatte sedan min dag med att packa klart och städa, så det skulle vara fint när vi är borta å framförallt när vi kommer hem 😃 

Grejade lite på dagen med att tvätta bilen och göra den fin (ja, både jag å älskling hatar när bilen är lortig när man ska åka så där 😝) sen var jag och fixade förlängning i luggen 😃
Vill ha håret jämnlångt men luggen har gått av sen tidigare så nu fuskade vi lite tills den växer ut 😃 Tejp-förlängning likt Hair-Talk-förlängning blev det & den varken syns eller känns! 😃👌

 å framförallt sliter det inte på håret så som kreatin gör. Har ju provat helförlängning med det förut och det slutade i katastrof 😱😝 så aldrig mer!! 😝


Iallafall så slutade älskling 16 i Borlänge, hämtade honom i stenbäcken, samtidigt som jag lämnade hunden hos svärföräldrarna och så körde älskling bara en snabbdusch när vi kom hem. 🙂
Sen bar det iväg mot Stockholm och Arlanda 😃

Blev en Mysig roadtrip dit!! 😃❤️ älskar som tidigare nämnt när vi åker bil långt, pratar, lyssnar på musik, bara håller handen och är tysta, köper kaffe längs vägen osv... 😃

Vi stannade åt kvällsmat i Västerås, på Erikslund... Där tyckte jag att vi nästan kunde gå på toan ihop 😂😂  

Vi kom till Benstockes parkering för att ställa ifrån oss bilen... Där hade det blivit nåt krångel, så egentligen hade vi inte parkering förrän dagen då vi skulle flyga (alltså dagen efter) 😳😱 jag som brukar ha stenkoll å kontroll fick halvpanik kände jag!! Suraste tanten ever - i receptionen löste situationen iallafall, så vi fick parkera direkt plus att hon gav mig en föreläsning om hur jag skulle boka nästa gång... 😂

Vi parkerade och åkte sen anslutningsbuss till Arlanda, checkade in på Radisson Blu Sky City, där sa dom "men vill ni inte ha frukost imorgon??"
Ja! Då hade jag bokat fel där med å kände hur förbannad jag blev på mig själv och för allt krångel... tänkte bara "jaha!! Å hur ska resten av resan gå då!?" 
😱 Brukar ju ha koll jämt!! 😳😕
Iallafall så fick vi boka till frukost också - så det löste sig även det 😃😂👌

Vi knatade sen & tog varsitt glas med gott att dricka på Olearys. Sen kröp vi i säng för att hinna vila innan incheckning och boarding på planet 😃✈️

Kommentera

Publiceras ej