Godmorgon fredag!🦋

Jag å Lillis är lediga idag . 🙂
Vi tänkte köra tända ljus, pyjamas, frukost i soffan å "Syrror" på tv 😃 Sen skulle vi packa å duscha 😃

MEN! Det blev dusch direkt hon vaknade, påklädning, dusch av mig å tvättning av håret (En jävla procedur!! Skulle gärna tvätta håret 2 gånger i veckan hos frisör, om jag va miljonär). 😏 
Är det något jag har blivit noga med så är det faktiskt mitt hår... Ska det bli långt någon gång så måste jag ju använda rätt produkter å vårda det ömt 😃

Körde iallafall packnings-VM, så nu är det klart å allt är förhoppningsvis med 😂
Älskling fyller år imorgon, lördag, så självklart har vi med lite fina presenter också... 😃 
Fira med paket & hotellfrukost på sin födelsedag är inte alls dumt 😃✨ 

NU kollar vi syrror å kurar i soffan 😃 Sen ska vi åka till stan & träffa mamma & mormor en sväng 😃 Handla lite mat åt djuren och packa i bilen... Sen åker vi direkt älskling kommer hem 😃❤️

Mysigt med en ledig dag ihop med Lillis iallafall 😃💕

Såå... i eftermiddag åker vi äntligen till Göteborg och imorgon är det äntligen dags för årets besök på "Jul på Liseberg" 😃🙏✨ fy sjutton så mysigt!!! 
De brukar sälja så himla fina, handgjorda, tomte-lyktor där! Å i år ska nog en få följa hem faktiskt!! 😃✨

Såg precis att lite Julreklam har börjat på tv å jag kan inte låta bli att bara tokgilla det med!! 😃😃✨

Om två veckor, måndagen den 27 tänker jag slänga upp julgardiner å allt här hemma 😃 Är då min enda lediga dag innan advent och jag ser fram emot det 😃 Så mysigt!!! 


Ja ja... Är mycket jobb nu igen...🙂 100% innebär väldigt mycket jobb, men det gör mig inget... 😃 Det är som sagt bara kvällar, helger å storhelger som
besvärar mig... 😕 å som jag faktiskt vill slippa... 🙂

Såg iallafall min lönespec. denna månad & det blir inte alls dumt minsann!!😃😃  En full lön & det ska bli riktigt trevligt att få det igen😃👌 
Fick mersmak å tänker jobba lite extra för att verkligen spara som dårar😃😃 Så lite dubbelpass, röda dagar osv är på tapeten. Känns faktiskt som jag verkligen gör rätt för mig igen 😃😃

MEN mycket jobb innebär att jag inte riktigt slappnar av hemma 😕🤔

Var enda natt nu senaste veckan har jag drömt om jobbet... 😕Planerar å strukturerar upp min jobbdag redan i sömnen 😳 inatt drömde jag att jag gick igenom schemapärmen och tog massa extrapass, för att det är roligt med lite extra pengar... 😕
Alltså!! Hjärnan!! Du behöver VILA på nätterna!!! 😏 
Hur stänger man av jobbet å lämnar det på just jobbet!!?? 🙄🤔

Nu ska jag snart packa in Lillis i bilen å åka till mamma 😃

Ha en fin fredag gott folk!! 😃✨

(null)

(null)

Kommentera

Publiceras ej