Hej onsdag!!☃️

Så var vi i slutet av november & december står strax för dörren... 

Julen är i vårt hus & jag bara myser å njuter av lysande stjärnor och hjärtan 😃🙏

Jag har ju nämnt ett par gånger att jag håller på med en överraskning åt älskling... Det var en paket-kalender jag donat med 😃😃 en alldeles egen julkalender åt honom 😃 

Har fyllt påse efter påse med saker, klippt, knutit å klistrat rosetter, klistermärken, snören, gjort större paket - som han får varje advent... Å jag är nöjd 😃🙏
Hittade en ljusslinga som jag satt i den också 😃😃


(null)

(null)



Jag jobbar, står i och har fortfarande både energi å en hög arbetsmoral...  Börjar dock kännas lite som ett jäkla ekorrhjul med väldigt mycket jobbtid & väldigt få lediga dagar och väldigt lite, ledig tid hemma... 
Har jobbat mer än 100% nu och det känns faktiskt av en del... 
Känner mig lite tröttare än vanligt men misstänker att det är mörkret som gör det också 🙂

Är helt hormonfri å tycker det är skönt att vara mig själv men jobbigt att inte ha riktig kontroll nu igen... 😕
Fy fan vad jag längtar... 😔 
Jag längtar så enormt efter en gemensam liten ungskrutt & jag längtar enormt efter vår Lilla, så fort hon inte är här hemma 😕💕


Nu till något jag bara vill skriva av mig om... 

Jag tycker INTE om när folk gör en grej av det här med barn... tycker synd om eller placerar mig i nåt slags fack...😔 Då blir jag extremt ledsen å det känns liksom som att folk ser mig som "hon som inte kan få barn på naturlig väg"... 😔😔

Jag vill inte ha rapporter om vilka som är gravida, vilka som väntar fler barn än ett osv... Jag missunnar väl så klart ingen en sådan vacker sak!! 😳
 Å jag förstår inte varför folk ringer mig å säger "Jag vill berätta det för dig, så det inte blir en chock eller du får höra det från nån annan..." 😳🤔

Jag antar att det är för att man försöka skydda mig på något sätt, men det här blir bara väldigt fel & nästa gång någon gör så kommer jag säga rakt ut att den får ge sig... För det gör liksom bara jävligt ont när nån gör en skillnad på mig å andra!!! 😕

Jag rår inte för det å jag känner mig dålig på så många sätt, för att tidigare cellgiftbehandlingar och PCOS gör att Vi måste ta IVF-vägen... Men tack och lov att det finns!! 🙏

En dag är det även min tur, att bli mamma på riktigt... å då kommer ingen tänka på den långa, tuffa resan dit... Jag längtar tills vi är där... 🙏 längtar tills denna tuffa resa är över och man bara glömmer det jobbiga och tänker "Det var värt allt!"🙏

Detta är INTE något jag vill diskutera... ville bara få skriva av mig det... 
Så nu är det nog sagt om det... 🙂

Idag skulle jag & älskling ha gått ut på onsdags-dejt och ätit på Akropolis (Grekisk mat)  men när vi hade ätit mellis på eftermiddagen var vi så trötta att vi somnade en stund... Sen var vi båda helt mosiga å slut när vi vaknat till och skulle iväg... 🙂
Blev en mysig hemmakväll med mat från Sibylla och hockey på tv istället. 😃 Välbehövligt!!!🙏❤️

Nu ligger jag på spikmattan & försöker varva ned... Hjärnan är liksom lite uppskruvad idag & jag har lite svårt att varva ned och "bara vara"...

DET ska jag bli ÄNNU bättre på!!! 😃 

Har blivit bättre på att inte stressa och så... Men kan bli ännu bättre på nedvarvning och riktig återhämtning 😃 Det ska bli mitt nyårslöfte! 😃

Har ni några nyårslöften?? 😃

Kommentera

Publiceras ej