Tjenare mitt i veckan!! 

Onsdag nu igen å jag tycker veckorna bara springer förbi 😳

Ska strax hoppa upp i famnen på Min man...❤️

Kvällen har inneburit en promenad med maken och hårbollen, lite pyssel hemma och matlagning...  😃

Dagen i övrigt har innehållit jobb och hämtning av paket på posten 😃 julklappar plus en födelsedagspresent åt älskling tippade in 😃👌
Han fick den redan idag då jag inte orkar slå in den å släpa med den till Göteborg liksom... 😋
Blev en mörkgrön skidjacka å svarta täckbyxor 😃 så nu är min man en fullutrustad friluftsmänniska som är redo för Sälen i januari 😃👌 busigt!! 
Är bara jag som behöver ett par täckbyxor nu, sen är hela familjen redo för att ha busekul i snön 😃✨

Idag har jag verkligen reflekterat över hur jäkla ont jag har i huvudet hela dagarna!!😕 Är stel i nacken, har en stor muskelknuta vid höger skulderblad och tror jag tänker börja med ett besök hos en kiropraktor/massör för att rätta till det där... Sen kanske det ger sig & jag slipper dra igång en hel utredning angående Prolaktinvärden, godartade tumörer på hypofysen osv. 
Ni förstår att jag tyvärr resonerar lite så att jag faktiskt INTE VILL få nåt provsvar på prolaktinet å se att det är för högt... För medicinen jag ätit i flera månader för detta är just den medicinen som gjorde mig  personlighetsförändrad i form av att jag var mer stressad än någonsin, otålig, hade kort stubin å kände mig mest arg precis heeeela tiden... 
Nu är jag bara trött som ett as på kvällarna å har huvudvärk på dagarna... Nä! Lite kotknäckeri så blir det nog bra!! 😃

Fungerar inte det tar jag tag i resten å säger då att jag vägrar den sorten med medicin... Finns ju faktiskt två andra sorter som fungerar mot för högt prolaktin också!! 😃

Imorgon kommer vår lilla älskling hem & så kör vi torsdags-hämtmat med Fie, Fredde å alla ungar. 😃

Fredag är lika med ledigt för både mig å Lillis 😃💕

Hon får vara hemma från dagis å ledig med mig, för att sova lite längre än till 5 (förhoppningsvis) och för att packa å mysa hemma innan vi åker till Göteborg, så fort älskling slutat jobba 😃

Nu = mys med älskling i soffan!! ❤️

Godkväll 😃🦋
(null)

Kommentera

Publiceras ej