Hej Lördag!!!

Jobbar fortfarande som en idiot å hinner inte uppdatera här... 

Igår jobbade jag från 6,45 - 21,45 i ett sträck... 😳 var helt jävla slut både igår kväll å idag!! 
Sista dagen på denna intensiva vecka imorgon, sen är jag LEDIG på måndag!!!! 😃🙏

Idag är jag extra tacksam över de  vänner å den familj jag har... 
Egentligen utan en anledning...

Är jag den enda som bara kan få mig en sån där tankeställare å ett lyckorus över allt jag faktiskt HAR? 😃

Jag har en fantastisk man, som jag är gift med och delar LIVET med 😃 För mig är han helt oemotståndlig på alla sätt! 🙏❤️

Jag har även en helt fantastisk liten bonusdotter som jag älskar så det gör ont!!! 💕 Som att
Hon vore min egen!! 🙏

Min familj!!❤️ Mina två viktigaste människor! De som ger mig kärlek, trygghet, som ger mig skratt, som jag gråter med & som Jag Älskar - på ett sätt jag aldrig någonsin upplevt förut! Mer var endaste liten cell i hela kroppen!❤️ Mina två stora kärlekar - Lillan & Älskling!! ❤️


Jag har även skickat ett sms till min svärmor idag och berättat för henne hur jävla mycket hon och min svärfar betyder för mig...💕

För är det trots allt inte så att vi människor är på tok för dåliga på att berätta hur mycket man uppskattar varandra & hur mycket man betyder?! 🤔

Jag är även så himla tacksam för mina oerhört fina svägerskor!! 💕 Vi pratar som om vi alltid känt varandra & jag ser dom även som nära vänner till mig!! 💕

Jag är tacksam för mina RIKTIGA vänner å inte för sånna som finns lite när det passar dom eller låtsas bry sig när de egentligen bara är nyfikna... 
Mina äkta, riktiga vänner är få, men ack så jävla bra!!💕

Hellre få äkta vänner än många falska!! 😃

Jag är tacksam!! Så innerligt tacksam för det jag HAR!!🙏✨

Å ni som är mig nära, ta åt er!! För Ni betyder så innerligt mycket för mig!!🙏💕

(null)

Kommentera

Publiceras ej