Hejsan hoppsan torsdag!! 🦋

Idag har jag jobbat sista dagen för denna vecka 😃

Lillan är äntligen hämtad & vi ska mysa järnet nu, mellan packningarna 😂😃 Herregud vad skönt att ha henne hemma nu igen!!! 🙏💕 Älskade unge!! 💕 

Tänk! I fredags smsade jag älskling å skrev att jag hade sån fruktansvärd separationsångest från Lillis!! 😕

Kom på mig själv att sitta, med henne bredvid mig i bilen, och torka tårar som bara föll ned från kinderna. 😔
Försökte febrilt hitta en lösning på hur vi skulle slippa byta vecka, men det gick ju inte... 😕
Älsklings lugnande "hon är snart hos oss igen..." lugnade mig faktiskt å nu är vi äntligen där!!😃😃

Måste dock medge att jag tänkte åka å hämta hem na redan igår, onsdag... 🙈 Våran ungkotte💕

Idag är jag bara så sugen på att julpynta!!!🙄 Läääängtar tills ljusstakarna, stjärnorna och julgardinerna får komma upp!! 😃 Det är verkligen något av det mysigaste jag vet;  Att få sätta på julmusik, dricka sockerfri julmust och sjunga ikapp med musiken, samtidigt som det julstökas hemma 😃🙏 

Jag ser fram emot att slå in julklappar, ser fram emot julkalendern på tv... Jag längtar enormt till hela December nu!! 😃 Jag ska göra vårt December 2017 till den bästa December någonsin 😃🙏

Förövrigt är jag sugen på att tatuera mig igen 😃 En vit tiger & ännu fler fjärilar vill jag ha 😃

Snart kommer Fie, Fredde å ungarna... Så blir det hämtmat 😃👌✨

Godkväll! ✨
(null)

Kommentera

Publiceras ej