Hej folks!! 😃

Jag har funderat på det här med att utmana sig själv... Att tro på sig själv & att Våga göra saker man vill... 🙂

Jag har länge velat börja dansa... Jag sätter hemskt gärna på riktig partymusik och dansar till den här hemma, när jag är själv hemma och/eller när resten av familjen är hemma 🙂 Jag känner musiken i kroppen, kan röra mig i takt till musiken å är inte stel som en pinne 🙂 

Jag vågar dock inte gå på danspass eller så, för att jag är rädd att nån annan ska tänka "men vad i hela friden håller hon på med!?" Å jag gör bort mig... 

MEN en av mina bekanta har en 
dansklass varje torsdag, i en timme 😃 Så vet ni vad!? 

Jag tänker utmana mig själv & våga gå & prova på det!! 😃

Jag vet ju hur mycket endorfiner jag får av det här hemma när jag rör mig till musiken och det är verkligen ett fantastiskt sätt att träna på! 😃 Så jag tänker testa iallafall 😃

Kommentera

Publiceras ej