Godmorgon världen!! 🙂✨


Det är tisdag, den 10 oktober och cirka 6 grader ute... 

Hörde på radion att det börjat bli snö på diverse ställen i landet & jag längtar faktiskt tills det är typ november å snö 😃🙊

Efter lämning på dagis åkte jag hem, hade lite hemma-spa å sen åt jag Paulúns supergröt... Massa fibrer, linfrön, torkade blåbär & andra nyttiga fröer 😃 var gott å kroppen gillade det! Dumpade inte på det 😃👌 
Toppade med osötad sylt och färska hallon 😃👌

Morgonen innebar även grejande med en överraskning åt min älskling 😃 

Hur glad blir man inte av överraskningar liksom!!?? 
Det är både jättekul att ge och superkul att få!!! 😃 Det tycker iallafall jag!! 

Har grejat med det ett tag, i smyg, är långt ifrån färdig och det dröjer ett tag innan han får det... Men är nöjd över att för en gång skull vara ute i tid och inte tänka "Men varför kom jag inte på detta tidigare & drog igång med!!?" 😃 

Spännande!!! 😃😃

Nu ska jag vila lite i soffan sen äta lunch med mormor å moster 🙂

Kommentera

Publiceras ej