Hej Lill-lördag!! 😃

 
 

Hemmagjord pizza står i ugnen & jag väntar på att älskling och vovven ska komma hem efter
Kvällspromenaden 😃

Har VILAT en hel del idag, lyssnat på kroppen, småpysslat och träffat min vän Lovisa och hennes tvillingbebisar Ines & Nils 😃 Mysigt att snosa bebis & skönt att bara få prata av sig allt om tankar, känslor, allt som varit på sjukhuset osv. Allt som tillhör ivfen med andra ord. 🙂
Lovisas 3 barn är ivf-barn, så hon om någon förstår alla tankar och känslor som man får med den här resan. Så skönt att ha en sådan vän, som gått igenom samma och verkligen kan säga ”jag förstår”. För det gör man inte fullt ut, om man inte gjort allt själv... 🙂

Hemma hos henne såg jag världens finaste lampa!! Exakt en sådan jag vill ha i vårt sovrum!! 😃 Fjäderlampan från Eos. Hittade även en budget variant av bordslampa med fjädrar, på houseofvita.se 😃 är sugen på en sån här hemma 😃 Den är så fin!! 😃 fluffig och ombonande på något sätt 😃

Imorgon ska jag vila hemma hela förmiddagen, sedan förbi jobbet och skriva ut schema för början av vintern & sen träffa min barndoms bästis, Lina en sväng 😃😃

Har nu äntligen förstått det här med att vila och lyssna på kroppen!! Mitt ena operationssår ser inte riktigt okej ut och är lite i starten till inflammerat... har spruckit upp lite å vätskar... 
Tur man jobbar på sjukhus och är van att lägga om sår 😃 Tvätta, lufta å lägga om bra 😃

I övrigt ser jag fram emot att vi är på ”rätt halva” av veckan och närmare helgen... Ska spendera MASSOR av tid med mitt hjärta & bara njuta av hans sällskap!!🙏❤️

Nu ska vi äta å kura här hemma!! 😃

Ha en mysig onsdagkväll 😃✨

Kommentera

Publiceras ej