Hej söndag!! 😃


Idag har vi småpysslat lite hemma... varit ute i trädgården och plockat in sommaren för i år... 😃

 Tittade till julsakerna i vår lilla stuga vid sjön & jag kan bara inte sluta längta tills det kommer snö, man får lyssna på julmusik och pynta hemmet med tomtar och juleljus 😃🙏✨

Kanske blir skottpengar på mig här nu, men skit samma!!! 😃😂 jag ser fram emot det! Punkt!! 



Jag å älskling har suttit nu i nån timme å diskuterat hur vi vill ha vår utbyggnad, badrum och rummen som blir 😃 Spännande att diskutera VÅRAT!!! 😍 Vi får sätta vår prägel på det, tillsammans, från start 😃🙏 Känns liksom viktigt & mysigt!!! 😃❤️

Nu är han ute med vovven å jag har ätit lite mellis... Passar på att dona lite mer med min överraskning åt älskling också... Måste passa på när han inte är hemma 😂 Har gett mig fan på att inte försäga mig eller röja några spår, så han kommer på vad det är 😃😝

Förövrigt är jag lite trött, har lite huvudvärk å har lite ont i min lilla mage idag... Känns skönt att vara hemma tills den 1 november, för att ta igen sig och ladda upp kroppen igen... 😃
Är på god väg ditåt minsann!! 

Positiva och glada nyheter är att jag äääääntligen börjar bli att känna mig riktigt glad 😃 Trots trötthet och lite värk idag så är det ändå 3e dagen jag fortfarande känner igen mig själv 😃✨ Känner mig på gott humör, glad å sprallig liksom... Precis sån som jag faktiskt ÄR!! 
Inte stressad, inte grinig & irriterad utan anledning, inte ett kaos i hela huvudet... Utan bara Bra liksom 😃😃 
Om ni bara visste hur härligt det är efter över 1 år då man inte känt igen sig själv 😳

Helskotta vad bra jag & min andra hälft varit, som fixat det trots allt!! 😃 En liten prövning där man kommer ur den ännu starkare tillsammans!! 😃❤️

Min pusselbit!! Min allra viktigaste människa, i hela världen!! ❤️


Om nån timme blir det söndagsmiddag hos svärföräldrarna och sen en film och soffmys ikväll 😃 Har varit så härligt med hemmadag idag!! 😃✨

Ha en mysig söndagkväll gott folk!! 😃🦋

Kommentera

Publiceras ej